مرد جوان در دادگاه خانواده:

همسرم در ازای چک به من پول قرض داد

مرد جوان زمانیکه دید همسرش پس از اینکه به او پول قرض داد از او چک گرفت، به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد.

همسرم در ازای چک به من چول قرض دادبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش مرد جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم با من مثل یک غریبه برخورد کرد و باعث شد تحقیر شوم.

وی افزود:ماجرا از این قرار بود که چند وقت پیش من به شدت به پول نیاز داشتم و به هر دری زدم نتوانستم این پول را جور کنم. برای همین از همسرم خواستم تا این پول را به عنوان قرض به من بدهد تا در زمان مناسب این مبلغ را به او برگردانم. ولی همسرم کاری کرد که به شدت عصبانی شدم و تصمیم به جدایی گرفتم.

مرد جوان ادامه داد:او این پول را به من قرض داد ولی در ازایش از من چک به همان تاریخی که قرار بود این پول را برگردانم، گرفت. اینکارش باعث شد من شوکه شوم. من شوهر این زن هستم و وقتی او در مقابل طلبش از من چک می گیرد پس هنوز به من هیچ اعتمادی ندارد. همسرم با اینکارش باعث شد من تحقیر شوم. وقتی می بینم که همسرم تا این اندازه به من بی اعتماد است بهتر است زندگی ما برای همیشه پایان یابد.

بعد از صحبت های این مرد قاضی همسرش را هم به دادگاه احضار کرد تا صحبت های او را هم بشنود و پس از آن در این باره تصمیم گیری کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: طلاق ، دادگاه ، خانواده ، قاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار