اینستاگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛

خاطره خنده دار مهراب قاسم خانی از سریال پاورچین +اینستاپست

مهراب قاسم خانی با انتشار پستی در اینستاگرامش خاطره ای جالب از سریال پاورچین تعریف کرد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهراب قاسم خانی با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرامش خاطره ای خنده دار از شیطنت هایشان در سریال پاورچین همراه با محسن چگینی، مهران مدیری و برادرش پیمان تعریف کرد.

خاطره خنده دار مهراب قاسم خانی از سریال پارچین +اینستاپست

يه قسمت براى سريال پاورچين نوشته بودم به اسم موميايى.
براى اون قسمت احتياج داشتيم به يه تابوت که قرار بود موميايى توى اون باشه، تابوت رو که برامون آوردن متوجه شديم که قبلا ازش استفاده شده بوده و واقعا متوفايى رو توش خوابونده بودن. يکى از بچه هاى تدارکات هم که براى پايين آوردنش از وانت کمک کرده بود بعد از اين که متوجه اين قضيه شد خيلى ترسيده بود و حالش بد شده بود، اين شد که با پيمان و مهران و محسن چگينى يه نقشه خيلى پست فطرتانه به فکرمون رسيد. نيم ساعت بعدش مهران همون همکارمون رو که پسر جوونى بود و به بازيگرى هم خيلى علاقه داشت صدا کرد و گفت براى اين قسمت يه نقش خوب برات در نظر گرفتم، نقش موميايى.
پسره که اولش خيلى خوشحال شده بود وقتى متوجه نقشش شد نگران شد و اومد پيش من و پيمان که بفهمه قراره چيکار کنه، ما هم با خونسردى گفتيم هيچى، فقط بايد بخوابى توى تابوت و شروع کرديم به تعريف قصه هاى ترسناک در مورد کسانى که توى تابوت خوابيدن که ميگن روح آخرين متوفى ميره توى تن اون آدم يا اين که اون روح تا آخر عمر دست از سرش برنميداره. ولى گفتيم که نگران نباشه و ايشالله که اين اتفاقا نميفته و فقط قراره شب بره اون تو و ببريمش ته باغ و يکى دو متر هم بيشتر قرار نيست روش خاک بريزيم و اگه روح اومد سراغش کافيه جيغ بزنه که درش بياريم. طفلى پسره که داشت سکته ميکرد رفت پيش محسن و ازش خواهش کرد که اين نقش رو بازى نکنه و محسن هم گفت وقتى آقاى مديرى تصميم بگيرن بايد انجام بشه و هيچ راه ديگه اى نيست... هيچى ديگه، يه ربع بعدش طفلى از لوکيشن فرار کرد و تا يه هفته کلا ناپديد شد و جواب تلفن هيچ کسى رو نميداد تا بالاخره بچه ها با بدبختى پيداش کردن و به سختى بهش فهموندن که شوخى بوده و برش گردوندن سر کار
پ.ن: ما يه همچين شوخى هاى ظريف و شيرينى ميکرديم با هم


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.