راه اندازی ۳ شعبه دانشگاه علمی کاربردی در خارج از کشور

رئیس دانشگاه علمی کاربردی از راه اندازی شعب بین الملل این دانشگاه خبرداد و گفت: کشورهای افغانستان، ترکمنستان و عراق متقاضی راه اندازی شعب بین الملل این دانشگاه هستند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه و کنکور گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران، محمد اخباری گفت: توسعه آموزش های مهارتی از برنامه های دانشگاه علمی کاربردی است و برنامه داریم شعب بین الملل این دانشگاه را در کشورهای افغانستان، ترکمنستان و عراق ایجاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طی صحبت های انجام شده زمینه راه اندازی شعبه بین الملل این دانشگاه در کشور عراق تا حد زیادی فراهم شده و امیدواریم به زودی این شعبه راه اندازی شود.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی با اشاره به بازدید وزیر تحصیلات عالیه افغانستان از این دانشگاه گفت: طی این بازدید قرار است که تفاهم نامه ای میان دانشگاه علمی کاربردی و وزارت تحصیلات عالیه افغانستان منعقد شود و براساس این تفاهم نامه شعبه این دانشگاه در کشور افغانستان نیز راه اندازی شود.

اخباری خاطرنشان کرد: چند کشور حوزه خلیج فارس نیز متقاضی راه اندازی شعبه دانشگاه علمی کاربردی هستند که درخواست های این کشورها نیز درحال بررسی است.

وی بیان داشت: با راه اندازی شعب بین الملل این دانشگاه در دیگر کشورها قادر خواهیم بود توانایی و ظرفیت این دانشگاه در زمینه ایجاد رشته های کاربردی و استفاده از اساتید مهارتی را به کشورهای مختلف از جمله کشورهای منطقه منتقل کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.