بسته اینستاگردی (106)

عشق پدری نسرین مقانلو/ لیلا اوتادی در کلیسای وانک/ هووی پریناز ایزدیار

اینستاگردی باشگاه خبرنگاران صفحات هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را زیر و رو کرده و گلچینی از آنها را در یک بسته قرارداده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.


صفحه منتسب به آیت الله هاشمی رفسنجانی در اینستاگرام با انتشار عکسی از وی در میان فعالان تشکیل مجلس جوانان و با بیان اینکه جهان به سوی توجه به آرای اکثریت پیش می‌رود، از تشکیل مجلس جوانان حمایت کرد.

حمایت آیت الله هاشمی از تشکیل مجلس جوانان +اینستاپست

دیدار رئیس و جمعی از فعالان تشکیل مجلس جوانان با آيت الله هاشمي

جهان به سوی توجه به آرای اکثریت می‌رود و در این شرایط باید در انقلابی که با آرمان‌های امام راحل پیروز و براساس افکار اهل بیت(ع) تداوم یافت، به افکار عمومی توجه شود که تبلور اساسی آن در تفکرات جوانان است .

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار رئیس و جمعی از فعالان تشکیل مجلس جوانان، کادرسازی را ضرورت آینده‌نگری و توانمندسازی نظام برای مشاوره امروز و مسؤولیت‌پذیری فردا دانست و گفت: جوانان ایران اسلامی با توجه به شرایط زمان، برآنند تا فضایی را برای اداره جامعه ترسیم نمایند.


مهراب قاسم خانی با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرامش خاطره ای خنده دار از شیطنت هایشان در سریال پاورچین همراه با محسن چگینی، مهران مدیری و برادرش پیمان تعریف کرد.

خاطره خنده دار مهراب قاسم خانی از سریال پارچین +اینستاپست

يه قسمت براى سريال پاورچين نوشته بودم به اسم موميايى.
براى اون قسمت احتياج داشتيم به يه تابوت که قرار بود موميايى توى اون باشه، تابوت رو که برامون آوردن متوجه شديم که قبلا ازش استفاده شده بوده و واقعا متوفايى رو توش خوابونده بودن. يکى از بچه هاى تدارکات هم که براى پايين آوردنش از وانت کمک کرده بود بعد از اين که متوجه اين قضيه شد خيلى ترسيده بود و حالش بد شده بود، اين شد که با پيمان و مهران و محسن چگينى يه نقشه خيلى پست فطرتانه به فکرمون رسيد. نيم ساعت بعدش مهران همون همکارمون رو که پسر جوونى بود و به بازيگرى هم خيلى علاقه داشت صدا کرد و گفت براى اين قسمت يه نقش خوب برات در نظر گرفتم، نقش موميايى.
پسره که اولش خيلى خوشحال شده بود وقتى متوجه نقشش شد نگران شد و اومد پيش من و پيمان که بفهمه قراره چيکار کنه، ما هم با خونسردى گفتيم هيچى، فقط بايد بخوابى توى تابوت و شروع کرديم به تعريف قصه هاى ترسناک در مورد کسانى که توى تابوت خوابيدن که ميگن روح آخرين متوفى ميره توى تن اون آدم يا اين که اون روح تا آخر عمر دست از سرش برنميداره. ولى گفتيم که نگران نباشه و ايشالله که اين اتفاقا نميفته و فقط قراره شب بره اون تو و ببريمش ته باغ و يکى دو متر هم بيشتر قرار نيست روش خاک بريزيم و اگه روح اومد سراغش کافيه جيغ بزنه که درش بياريم. طفلى پسره که داشت سکته ميکرد رفت پيش محسن و ازش خواهش کرد که اين نقش رو بازى نکنه و محسن هم گفت وقتى آقاى مديرى تصميم بگيرن بايد انجام بشه و هيچ راه ديگه اى نيست... هيچى ديگه، يه ربع بعدش طفلى از لوکيشن فرار کرد و تا يه هفته کلا ناپديد شد و جواب تلفن هيچ کسى رو نميداد تا بالاخره بچه ها با بدبختى پيداش کردن و به سختى بهش فهموندن که شوخى بوده و برش گردوندن سر کار
پ.ن: ما يه همچين شوخى هاى ظريف و شيرينى ميکرديم با هم


کمند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از خانواده جدیدش در سریال پریا خبر داد.

بسته اینستاگردی

خانواده جدیدم در سریال جدیدی به نام پریا


نسرین مقانلو با انتشار عکسی در آغوش پدرش، از دلتنگی دوری او نوشت و از اینکه این دلتنگی به پایان رسیده ابراز خوشحالی کرد.

دلتنگی نسرین مقانلو برای دیدن پدرش به سر آمد +عکس

یک ماهی بود که پدرم رو ندیده بودم فقط تلفنی با هم حرف میزدیم خیلی دلتنگشون بودم، اینم به خاطر شغل پر مشغله ی ماست دیگه، کاریش نمیشه کرد ولی وقتی برای استراحتی کوتاه از صحنه خارج شدم و به حیاط اومدم، در یک لحظه از دور دیدم پدرم داره میاد سمتم، شوکه شده بودم از خوشحالی به سمتش دویدم و محکم بغلش کردم، دستاشو بوسیدم دلم برای بوی تنش تنگ شده بود.
از پدرم ممنونم که لطف کرد و اومد ببینمش، پدرم ممنون که با همه گرفتاریهای کاریم که میدونم درک میکنی همیشه پشتم بودی و هستی. با دیدن پدرم خستگی اونرور از تنم بیرون شد و ناهار رو با هم خوردیم.،بهترین روزم بود.
سر صحنه (دست پختهای خودمانی)
خدایا؛ سلامتی همه پدرانی که هستند دعا کنیم که دعای خیرشان بدرقه راهمون راشه و اونهایی که پدران عزیزشون رو از دست دادند، دعای خیرشون بدرقه راهشون بادو روحشون در آرامش.


حامد کمیلی بازیگر سریال نفس گرم عکسی سلفی همراه مرجانه گلچین در صفحه شخصی اینستاگراش به اشتراک گذاشت و همکاری با او را لذت بخش دانست.

سلفی دو بازیگر سریال نفس گرم +عکس

بانو همکاری با شما برای من بسیار لذت بخش بود


پریناز ایزدیار هم عکسی در کنار ترانه علیدوستی، همبازی اش در سریال شهرزاد، به اشتراک گذاشت.

بسته اینستاگردی

آخه هوو انقدر دوست داشتنی میشه؟!!


صفحه منتسب به علی لاریجانی نماینده مجلس شورای اسلامی با انتشار گزیده ای از سخنان وی در دیدار با وزیر خارجه لوکزامبورگ اقدام ترکیه علیه روسیه و حمایت اوباما از این عمل را محکوم کرد.

لاریجانی

اقدام ترکیه علیه روسیه اشتباه بزرگی بود و حمایت اوباما از این اقدام اشتباه بزرگتری است که به گسترش درگیری‌ها در منطقه کمک می‌کند و درگیری‌ها را به سطوح بالاتری منتقل می‌کند و نتیجه آن فراموشی از مبارزه با تروریست‌هاست

دیدار با وزیر خارجه لوکزامبورگ
۴ آذرماه ۱۳۹۴


احمد پورمخبر هم عکسی سلفی همراه با خلبان هواپیما به اشتراک گذاشت.

بسته اینستاگردی



آزاده نامداری عکس یادگاری قدیمی همراه دانشجویان دانشگاه همدان و دست اندر کاران فیلم "هیچ" را در صفحه شخصی اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

آزاده نامداری

روزی روزگاری
به همراه دانشجویان همدانی درشهرزیبای همدان
به بهانه ی فیلم هیچ، اثر جناب رضا کاهانی، باپانته آبهرام عزیز و شیماجانم..


لیلا اوتادی هم عکسی در کلیسای وانگ اصفهان با طرفدارانش به اشتراک گذاشت.

بسته اینستاگردی

گزارش از حسن امکانی

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۱۰ آذر ۱۳۹۴
خیلی هم عالی دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۰۷ آذر ۱۳۹۴
میخوام به لیلا اوتادی بگم اون چادر وحجابی که توی فیلما داری که چقدر بهت میاد ازت یک خانوم باوقار زیبا ساخته چشه گذاشتی کنار و اینقدر خودت را به گناه انداختی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۰۷ آذر ۱۳۹۴
خیلی عالیه ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۰۷ آذر ۱۳۹۴
عاشق ترانه علیدوستی ام...خیلی جیگره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۰۷ آذر ۱۳۹۴
عالی بود...
آخرین اخبار