تبریز؛

افتتاح سالن پرورش بلدرچین با ظرفیت 11 هزار قطعه ای در شهرستان اهر

به مناسبت هفته بسیج و با حضور مسئولان سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی و سپاه ناحیه اهر، سالن پرورش بلدرچین با ظرفیت 11 هزار قطعه ای در شهرستان اهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ برای این سالن پرورش بلدرچین، با استفاده از تسهیلات اقتصاد مقاومتی و آورده شخصی ( بخش خصوصی ) و با مشارکت بسیج سازندگی سپاه ناحیه اهر، مبلغ 500 میلیون ریال هزینه شده است.

در مراسم افتتاح این سالن پرورش بلدرچین، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی، گفت: از طرح ها و ایده ها در حوزه اقتصاد مقاومتی از سوی مسئولان استان آذربایجان شرقی حمایت می شود و امیدواریم بسیجیان در این زمینه نیز پیشقدم شوند.

سرهنگ صفر قایمی، افزود: یکی از راههای که می تواند در ایجاد اشتغال نقش بسزایی داشته باشد توجه به پتانسیل های موجود اعم از نیروی انسانی و منابع غنی در کشور با محوریت اقتصاد مقاومتی است که در تحقق آن می توان از نیروی عظیم بسیج بهره برد.

همچنین بازسازی و احداث امام زاده و مرمت و بازسازی خانه محروم در روستای چشمه وزان و احداث امام زاده مسجد روستای گنگل آباد با زیربنای 260 مترمربع و هزینه بیش از 700 میلیون ریال توسط بسیج دانشجویی اهر افتتاح شد.
 
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.