رحمتی باز هم درخشید/هجمه‌ها علیه کی‌روش آغاز شد

رحمتی با درخشش دوباره خود سبب شد تا منتقدان بار دیگر به کی‌روش هجوم آورند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته در دیدار 2 تیم استقلال تهران و نفت که به ضربات ‌پنالتی رسید، سید مهدی رحمتی سنگربان آبی پوشان با درخشش خود سبب شد تا استقلال بار دیگر راهی نیمه نهایی شود و در این مرحله می‌بایست به مصاف تراکتورسازی تبریز برود.
 
پس از این اتفاق، منتقدان همیشگی کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی را به باد انتقاد گرفته و معتقدند چرا نباید بهترین دروازه بان ایران به تیم ملی دعوت شود؟
 
حال کی‌روش مانند گذشته جواب منتقدان را این طور می‌دهد که رحمتی از تیم ملی خداحافظی کرده است و دیگر تا زمانی که من سر مربی تیم ملی هستم، وی جایی در تیم ملی کشورش نخواهد داشت.
 
این اتفاق درست یک ماه قبل نیز پس از دربی 81 رخ داد و استقلال با درخشش رحمتی موفق شد یک امتیاز از پرسپولیس کسب کند تا بار دیگر منتقدان شدیدتر از گذشته به دعوت نکردن رحمتی به تیم ملی انتقاد کنند.
 
حال رحمتی پس از یک سال دوری از استقلال،‌ بار دیگر به این تیم پیوست و همراه آبی‌ها هم اکنون بهترین دوران خود را میگذراند، هم صدر نشین در لیگ برتر، هم صعود به نیمه نهایی جام حذفی.
 
** داستان قهر رحمتی از تیم ملی

 
مهدی رحمتی در اوایل بهمن 1391 از تیم ملی خداحافظی کرد و دلیل آن را نیز اختلافش با سرمربی تیم ملی بیان کرد.
 
رحمتی گفت: من نیاز به استراحت دارم و از همه مردم نیز عذرخواهی می‌کنم، اما این تصمیم موقت است و پس از مدتی باز خواهم گشت.
 
اما کی‌روش که از این تصمیم رحمتی انگار خوشش آمده بود بیان کرد: من به عنوان سرمربی تیم ملی ایران از مهدی رحمتی به خاطر خدماتش تشکر می‌کنم و به هواداران و شما ضمانت می‌دهم تیم ملی رو به جلو حرکت خواهد کرد و با بازیکنان متعددی که دارد حرکتش ادامه پیدا می‌کند، من به تصمیم رحمتی احترام می‌گذارم و به او می‌گویم خیلی ممنون و با آرزوی بهترین ها.

همین صحبت سرمربی باعث شد تا خداحافظی موقت سید مهدی رحمتی دائمی شود و سید مهدی پس از آن هیچگاه درون دروازه تیم ملی قرار نگیرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.