صعود فوتسالی‌ها در سال سقوط فوتبالی‌ها

حضور فوتسالی‌ها در کنار غیاب فوتبالی‌ها در مراسم برترین‌های آسیا قابل توجه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، معرفی کاندیداهای برترین‌تیم‌ها و بازیکنان آسیا 29 نوامبر در دهلی نو برگزار می‌شود و کنفدراسیون فوتبال آسیا برترین بازیکنان و تیم‌ها را انتخاب می‌نماید.
 
امسال نیز این مراسم برگزار خواهد شد و از نکات جالب آن می‌توان به حضور فوتسالی‌ها در غیاب فوتبالی‌ها اشاره کرد.
 
با نگاه اجمالی به کاندیدا این مراسم می‌توان فهمید که ‌فوتسال کشورمان بر خلاف فوتبال روند رو به رشدی را داشته است و این موضوع سبب شده تا نفرات بیشتری را در ‌فوتسال نسبت به فوتبال در مراسم بهترین‌های آسیا داشته باشیم که در این بین قهرمانی تیم فوتسال بانوان در جام ملت‌های آسیا، قهرمانی مردان در جام گرند پریکس و قهرمانی تیم تأسیسات دریایی در جام باشگاه‌های آسیا مزید بر علت بوده است.
 
حال با درخشش فوتسالیست‌های کشورمان، چشمان تیزبین AFC دور نمانده است و با انتخاب 3 بازیکن از فوتسال کشورمان و تیم تأسیسات دریایی در جمع برترین باشگاه‌های فوتسال آسیا نشان از قدرت فوتسال ایران داده است.
 
اما این موضوع در حالی رخ داده است که در سال‌های گذشته فوتبال کشورمان نیز نماینده‌هایی را در بخش مربی، بازیکن و داور داشته است اما امسال خبری از آن نیست و فوتبال کشورمان در جمع برترین‌ها نماینده‌ای نخواهند داشت.
 
اگر چه فوتبال کشورمان در آسیا آبروداری می‌کند و بازیکنانی مانند حسن زاده 29 ساله، وحید ‌شمسایی 43 ساله و محمد ناصر ‌نصیری ‌بازیکن شاغل ایرانی در نفت عراق جبران فوتسال کشورمان را می‌کند،‌ اما باید به فکر فوتبال باشیم و جایگاه خود را در آسیا و جهان از دست ندهیم.  
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.