برپایی نمایشگاه بصیرت به مناسبت هفته بسیج

به مناسبت هفته بسیج نمایشگاه بصیرت در مجتمع اداری منطقه عملیاتی پارسیان برپا شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی عصر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بصیرت در مجتمع اداری منطقه عملیاتی پارسیان که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان بسیج و سپاه، مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و آحاد مردم شهر لامرد برگزار شد اظهار داشت: در طول تاریخ کشورمان مورد طمع دشمنان شرق و غرب و ابرقدرت‌ها بوده است.

غلامحسین منتظری افزود: علاوه بر اینکه دشمنان نگران وجود اسلام ناب محمدی در کشورمان هستند یکی دیگر از مواردی که موجب طمع آنان شده وجود منابع عظیم نفت و گاز در کشور بوده است.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران ازنظر ذخایر نفتی در رتبه چهارم و ازنظر ذخایر گازی رتبه دوم را در جهان دارد.

منتظری ادامه داد: همین موضوع باعث شده که دشمنان همیشه چشم طمع به منابع عظیم نفت و گاز ایران اسلامی داشته باشند که با تدابیر رهبری و وجود بسیج نقشه‌های آنان نقش برآب شده است.

رئیس منطقه عملیاتی پارسیان نیز گفت: یکی از مأموریت‌های ویژه این است که در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان تلاش کنیم.

سید بدیع‌الله موسوی اضافه کرد: باید زمینه‌ای برای آشنایی نسل جوان با شهدای عزیزمان ایجاد شود که یکی از این زمینه‌ها برگزاری کنگره‌های شهدا است.

وی تصریح کرد: نمایشگاه بصیرت به مدت یک هفته در مجتمع اداری منطقه عملیاتی پارسیان آماده استقبال و بازدید آحاد مردم است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار