ورود 2 هزار اتباع جمهوری آذربایجان از مرز آستارا برای حضور در کربلا

مدیر پایانه مرزی آستارا از ورود بالغ بر 2 هزار نفر اتباع جمهوری آذربایجان و گرجستان از مرز آستارا برای حضور در مراسم اربعین حسینی در کربلا خبر داد و گفت: ورود این تعداد زائر خارجی برای حضور در مراسم اربعین 80 درصد رشد دارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، جلال دیانسایی در جریان بازدید از در ورودی پایانه مرزی این شهرستان، اظهار کرد: تمام شرایط و امکانات لازم برای خدمات‌رسانی مطلوب به اتباع خارجی در پایانه مرزی آستارا فراهم شده است.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی برای ورود اتباع جمهوری آذربایجان از پایانه مرزی آستارا وجود ندارد، افزود: کارکنان پرتلاش و خدوم پایانه مرزی، گمرک، ناجا و دیگر همکاران در حال خدمات‌رسانی به اتباع خارجی و ایرانی در مرز این شهرستان هستند.

مدیر پایانه مرزی آستارا با اشاره به آمار تردد اتباع جمهوری آذربایجان از اول آذر ماه جاری تاکنون برای حضور در آیین اربعین حسینی در کربلا، گفت: تاکنون بالغ بر 2 هزار نفر از اتباع جمهوری آذربایجان و گرجستان برای حضور در مراسم اربعین حسینی در کربلا از مرز آستارا وارد کشورمان شدند.

دیانسایی ادامه داد: اتباع خارجی از مرز آستارا برای حضور در مراسم اربعین حسینی در کربلا عازم مرزهای مجاز جمهوری اسلامی ایران به کشور عراق شدند.

به گفته وی، ورود اتباع خارجی از مرز آستارا در مدت مشابه سال گذشته برای حضور در مراسم اربعین حسینی در کربلا 80 درصد رشد داشته است.

به گزارش فارس، شهرستان مرزی آستارا با 85 هزار نفر جمعیت در شمال غربی گیلان واقع شده و هم‌مرز با کشور جمهوری آذربایجان است و مهم‌ترین مرز تردد اتباع خارجی محسوب می‌شود.


منبع: فارس

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.