از حضورم در تیم ملی بی‎اطلاعم

شاهین‌طبع: نیروی زمینی انگیزه زیادی داشت

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام با تمجید از بازی نیروی زمینی تاکید کرد هنوز فدراسیون درباره مربیگری تیم ملی با او مذاکره نکرده است.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مهران شاهین‌طبع در پایان دیدار تیم‌های بسکتبال نیروی زمینی و پتروشیمی بندرامام گفت: بازی خوبی بود و تیم نیروی زمینی انگیزه زیادی مقابل ما داشت اما در نهایت موفق شدیم به پیروزی برسیم. من پیش از این چند بازیکن تیمم را به دلیل مصدومیت از دست دادم و امروز هم متاسفانه بهنام یخچالی آسیب دید.  

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان پترو پس از مصاف با دانشگاه آزاد، به فاصله سه روز مقابل نیروی زمینی خسته شده بودند؟ توضیح داد: این شرایط برای همه تیم‌هاست. من با برگزاری لیگ فشرده موافقم، چرا که در لیگ‌های معتبرشرایط از این هم سخت‌تر و بازی‌ها فشرده‌تر است. به هرحال این شرایط برای همه تیم‌ها یکسان است و برای پیشرفت باید به برگزاری بازی‌های فشرده عادت کنیم.  

شاهین‌طبع همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر حضور مجددش در کادرفنی تیم ملی بسکتبال تصریح کرد: هنوز کسی با من درباره این موضوع صحبت نکرده است و اگر هم خبری درباره حضورم در تیم ملی منتشر شده است، من بی‌اطلاعم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار