مشهد؛

تلاش بسیج طلاب خراسان رضوی برای ترویج سبک زندگی اسلامی

مسئول سازمان بسیج طلاب خراسان رضوی گفت: از دوسال پیش تاکنون طلاب بسیجی استان به طور جدی برای ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی تلاش می‌کنند.

تلاش بسیج طلاب خراسان رضوی برای ترویج سبک زندگی اسلامیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی ، حجت الاسلام والمسلمین سرور  افزود: همانطور که طلاب بسیجی در سالهای اخیر در عرصه بسیج سازندگی با برگزاری کارگاههای اقتصادی زود بازده و ایجاد اشتغال در روستاها بسیار جدی وارد عمل شده‌اند، در مقوله مقابله با جنگ نرم دشمن به ترویج صحیح سبک زندگی اسلامی ایرانی پرداخته‌اند.

وی به شبهات موجود درجامعه اشاره نمود و تصریح کرد: به دلیل اینکه دشمن با شیوه‌های مدرن تبلیغی و با ایجاد شبه، ریشه‌های اعتقادی جوانان ما را هدف گرفته است، جمعی از طلاب نخبه بسیجی در استان با بالابردن ظرفیت علمی خود بخصوص علومی که در حوزه تبلیغات و مباحث روانی تاثیرگذار برمخاطب آشنایی کامل دارند و دربحث رفع شبه به کارآمدترین تکنیک‌ها مجهز هستند.

مسئول سازمان بسیج طلاب خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مصرف گرایی معضل بزرگ جوامع امروزی است و ترویج سبک صحیح زندگی اسلامی ایرانی را درمان جامعه نابسامان اکنون کشور است، طلاب جوان ونخبه مشهد با شیوه‌های خلاقانه و اصولی درجهت نهادینه کردن این مدل زندگی گام بر می‌دارند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.