نامگذاری عجیب برای دختر نظامی روس!

درحالی که نظامیان روس طی هفته های گذشته در خاورمیانه با تروریست ها دست و پنجه نرم می کنند، درکشورشان شکل دیگری از توجه به رویدادهای سوریه، با نامگذاری یک نوزاد به نام " سوریه " نمود پیدا کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،تاثیر جنگ سوریه بر جامعه روسیه ظاهرا به حدی رسیده که وقتی یکی ازمادران روس در زایشگاه مسکو نام دختر نوازد خود را "سوریه" گذاشت هیچ کس این اقدام وی تعجب نکرد در حالی که برای اولین بار در روسیه چنین اسمی انتخاب می شد.

رسانه های محلی روسیه اعلام کردند که این نوزاد دختر نیمه دوم نوامبرجاری متولد شده و مادرش همسر یکی ازنظامیان عضو نیروی هوایی است که برای مبارزه با گروه های تروریستی در سوریه به سر می برد.

وی که در انتظار بازگشت همسرش به روسیه است، می گوید که برای انتخاب این نام برای نوزاد دخترش کوچکترین تردیدی به خود راه نداد.

علاوه بر"سوریه " در روسیه نام کشورها و مکانهای جغرافیایی دیگر نیز برای کودکان انتخاب شده است که دو دختر به نام روسیه، دو دختر به نام هند، بیزانس و کودکی با نام "قرم" در این کشور نامگذاری شده است نام قرم نیز به خاطر آزاد شدن شبه جزیره قرم روسیه، انتخاب شده است.

منبع:العالم

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار