محمدی:

قهرمانی حق ما بود/هر چه دارم از کشتی است

سرمربی تیم کشتی آزاد بیمه رازی گفت:برای موفقیت در رقابت های لیگ جهانی کشتی آزاد همه جوره آماده بودیم و قهرمانی حق تیم ما بود.

غلامرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن بیان این مطلب افزود:درابتدا جا دارد قهرمانی نمانیده ایران در رقابت های لیگ جهانی کشتی آزاد را به همه هموطنان عزیزم تبریک بگویم و امیدوارم این موفقیت شرایط را برای درخشش کشتی گیران کشورمان در بازی های المپیک 2016 فراهم کند.
دارنده دو مدال نقره جهان تصریح کرد:کسب رتبه نخست برای دومین سال متوالی در لیگ جهانی نشان می دهد ما کار تیمی را به خوبی انجام داده ایم که البته در این راه باید از مسئولان بیمه رازی که به عنوان یک حامی مالی دلسوز کشتی بدون چشم داشتی همه جانبه حمایت کردند تشکر کنم ضمن آنکه یک رویداد قابل تقدیر دیگر که در مجموعه بیمه رازی رخ داده حضور در رقابت های لیگ با دو تیم آزاد و فرنگی است که برای نخستین بار در ایران شاهد چنین اتفاقی در کشتی هستیم که امیدوارم بچه های تیم فرنگی نیز که دو هفته دیگر در جام باشگاه های جهان به مصاف حریفان خواهند رفت نیز بتوانند عنوان قهرمانی را به دست آورند.
محمدی درباره پیروزی میلیمتری در مرحله نیمه نهایی مقابل کفایتی خراسان رضوی اظهارداشت:همه جذابیت کشتی به همین اتفاقات است تیم کفایتی بسیار خوب ظاهر شد اما ما از بهنام احسان پور و رضا یزدانی استفاده نکردیم چرا که برای دیدار نهایی به آنها نیاز داشتیم در هر صورت اگر دو سه کشتی گیر ما بهتر مقابل حریفانشان قرار می گرفتند شاید نتیجه چیز دیگری می شد.
دارنده دو مدال برنز جهان در پاسخ به این سوال که با توجه به سابقه مربیگری در تیم ملی اگر به او پیشنهادی از سوی فدراسیون برای کمک به تیم در آستانه المپیک شود آیا موافقت می کند یا خیر گفت:غلامرضا محمدی هر چه دارد از کشتی است و حاضر است از جانش نیز برای این رشته بگذرد شما مطمئن باشید هر کجا به وجود من نیاز باشد لحظه ای دریغ نخواهم کرد و اگر شرایط برای حضورم در تیم ملی فراهم باشد بی درنگ قبول می کنم.
 
دومین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان با حضور 11 تیم خارجی و 4 تیم داخلی روزهای 5 و 6 آذرماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.
 
در دیدار فینال این مسابقات که عصر امروز (جمعه) برگزار شد تیم بیمه رازی با نتیجه 7 بر یک از سد تیم تایتان مرکوری آمریکا گذشت و قهرمان شد.
 
نتایج دیدارهای انفرادی این مسابقه به شرح زیر است:
 
57 کیلوگرم: تونی راموس – ولادمیر خینچیگاشویلی، برنده (1- 4)
61 کیلوگرم: دانیل دنیس- بهنام احسان پور، برنده (1- 5)
65 کیلوگرم: مرتضی قیاسی- مسعود اسماعیل پور، برنده (1- 5)
70 کیلوگرم: داستین اسچلاتر – ماگومد رسول گاجی ماگمدوف، برنده (صفر- 11)
74 کیلوگرم: آندرو هاو، برنده – علیرضا قاسمی (7 – 2)
86 کیلوگرم: مجتبی گلیج- میثم مصطفی جوکار، برنده (2- 3)
97 کیلوگرم: جک وارنر- رضا یزدانی، برنده (صفر- 10)
125 کیلوگرم: رابرت تلفورد- کمیل قاسمی، برنده (صفر- 3)
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار