تازه عروس در دادگاه خانواده:

فکر نمی‌کردم 25 سال اختلاف سنی را تنها چند روز بتوانم تحمل کنم

نوعروس جوان تنها دو هفته پس از ازدواجش متوجه شد که دیگر نمی تواند در کنار شوهر میانسالش زندگی کند.

فکر نمی‌کردم 25 سال اختلاف سنی را تنها چند روز بتوانم تحمل کنم
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی من و شوهرم حدود 25 سال با هم اختلاف سنی داریم. او 50 ساله است و من تنها 25 سال دارم. ولی روز اولی که با او آشنا شدم و تصمیم به ازدواج گرفتم اصلا به این موضوع اهمیتی ندادم. من تصور می کردم که می توانم با این اختلاف سنی کنار بیایم و با عشق در کنار شوهرم زندگی کنم. آن زمان من فقط به اخلاق خوب و شخصیت مهربان شوهرم فکر کردم و حتی تصورش را هم نمی کردم که نتوانم به زندگی در کنار شوهرم ادامه بدهم.

وی افزود:من با کلی علاقه و شوق با شوهرم ازدواج کردم و زندگی مشترکمان را آغاز کردم. ولی تنها چند روز زندگی مشترک کافی بود تا بفهمم چقدر اشتباه کرده ام. من اصلا نتوانستم با این اختلاف سنی کنار بیایم. بعد از ازدواج بود که رفتارهای شوهرم، سن و سالش، افکارش و اخلاقش مرا آزار داد.

زن جوان ادامه داد:حالا هر اتفاقی می افتد سن و سال شوهرم در نظرم می آید و عذاب می کشم. هنوز چند روز بیشتر از زندگی ما نگذشته اما دچار مشکلات زیادی شده ایم. برای همین تصمیم گرفتم حالا که خیلی از ازدواجمان نگذشته درخواست طلاق بدهم و به این زندگی پایان دهم تا در آینده دچار مشکلات بیشتری نشویم.

بعد از صحبت های این زن شوهرش نیز به دادگاه احضار شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: طلاق ، دادگاه ، خانواده ، قاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۱۱ آذر ۱۳۹۴
نقشه خوبي كشيده!!! حتما طرف پولدار بوده اينم زنش شدخ تا زود طلاق بگیره و مهريشو بگیره
آخرین اخبار