پسررئیس جمهور ترکیه در کنار داعشی ها! +عکس

رسانه‌های روسیه تصویری از پسر اردوغان در کنار رهبران داعش منتشر کرده و تاکید دارند که این مساله نشان‌دهنده روابط نزدیک و مستحکم خانواده اردوغان با داعش است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه‌های روسیه همراه با انتشار این عکس گزارش‌هایی درباره اقدام ترکیه در خرید نفت از داعش نوشتند. در این تصویر بلال اردوغان، پسر رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه که در کنار رهبران داعش نشان‌ داده شده است.

روزنامه مصری الیوم السابع نوشت؛ رسانه‌های روسیه تاکید کردند احتمال دارد بلال اردوغان مستقیماً در بازار سیاه و خرید نفت از تروریست‌ها حضور دارد.

پسر اردوغان در کنار رهبران داعش! +عکس


برخی دیگر از سایت‌های روسی نیز اعلام کردند سمیه اردوغان، دختر اردوغان نیز را بیمارستانی در نزدیکی مرزهای سوریه را با هدف درمان و رسیدگی به زخمی‌های داعش تجهیز کرده است.

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در کنفرانس مطبوعاتی اخیر خود گفت که طبق اطلاعات به دست آمده از ماهواره‌ها، داعش نفت تولیدشده در مناطق تحت تصرف خود در سوریه را به ترکیه منتقل می‌کند.
منبع: ایسنا
 برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۵
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۰ ۱۵ آذر ۱۳۹۴
خاک برسراون بیغیرتی که پولشوتوترکیه خرج میکنه تاترک وعرب باپول ایرانی ضدشیعیان بجنگن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۰۷ آذر ۱۳۹۴
ترکیه موضع دوگانه ای در مبارزه با تروریسم داره و با این موضع نمی توان به صورت جدی با تروریسم مبارزه کرد،از طرف دیگه اگر واقعا میخواست با تروریسم مبارزه کنه جنگنده روسی رو مورد هدف قرار نمیداد،قطعا از یکسری منفعت ها برخوردار است یکی از اون ها خرید نفت از داعشه