مهدوی: با اسماعیلاجیج به درک متقابل رسیدیم

رئیس فدراسیون هندبال: در رقابت‌های انتخابی المپیک با سرمربی تیم ملی به درک متقابل رسیده و عملکرد تیمی خوبی داشتیم.

مهدوی: با اسماعیلاجیج به درک متقابل رسیدیم

ابوالحسن مهدوی در مراسم استقبال تیم ملی هندبال در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت:پیش بینی ما این بود در مسابقات انتخابی المپیک حداقل به فینال برسیم که این اتفاق محقق شد.

تیم ملی هندبال بسیار آماده و با قدرت در این رقابت‌ها شرکت کرد، اگر چه در روز‌های اول یک سری ناهماهنگی‌هایی در تیم دیده می‌شد اما رفته ‌رفته پیشرفت حاصل شد.

وی در ادامه گفت: اگر قطری‌ها را بشناسیم متوجه این نکته می‌شویم که آنها از 16بازیکن، یک ‌بازیکن قطری داشتند و سایر بازیکنان از کشورهای دیگر بودند.

آنها به طور واقعی تیم منتخب جهان بودند و هندبالیست‌های کشورمان با تمام قدرت و توان بازی کردند.

وی در خصوص ادامه همکاری اسماعیلاجیج گفت: درابتدای مسابقات یک سری ناهماهنگی‌ میان عرفان و هندبالیست‌ها بود که این قضیه کاملاً طبیعی بود، بازیکنان کشورمان به سبک‌های مختلفی کار کرده بودند و سبک عرفان برای آنها جدید بود، کم ‌کم به درک متقابل با وی رسیده و اتحاد و همدلی در تیم ملی برقرار شد.

رئیس فدراسیون هندبال در خصوص سرپرست جدید تیم ملی هندبال در انتخابی المپیک اظهارداشت: اصغر سهمی سرپرست تیم ملی ایران بود. با توجه به مشکلات ‌بوجود آمده برای وی و گرفتاری‌های بوجود آمده در مسابقات مشهد نتوانست تیم را همراهی کند، بنابراین به ناچار سرپرست جایگزین انتخاب شد.

اگر طی چند روز اخیر سهمی نتواند خود را با فدراسیون هماهنگ نماید قطعاً یک سرپرست دائم جایگزین می‌کنم، برای این جایگاه گزینه‌هایی نیز مد نظر دارم.

مهدوی در خصوص پیشنهاد میزبانی رقابت‌های انتخابی المپیک اظهار داشت: در سفری که به روسیه و اجلاس کنگره جهانی داشتم، این قضیه را مطرح کردم و با فدراسیون جهانی در این خصوص صحبت‌هایی شد، آنها شرایط میزبان‌ها را بررسی کرده و میزبان را مشخص می‌کنند.

مسئولان خیلی راغب بودند که این میزبانی به ایران داده شود و ما منتظر نظر قطعی آنها هستیم تا تکلیف تمام تیم‌ها معلوم شود اما در مجموع این امر برای گرفتن میزبانی فراهم است.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار