پیام امیراسماعیلی به مناسبت ۷ آذر؛

نیروی دریایی ارتش همچون شمشیری آخته راهبرد دشمن را در دریا به چالش می‌کشد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) در پیامی تاکید کرد: نیروی دریایی ارتش با اراده‌ای پولادین همچون شمشیری آخته، آب‌ها را می‌شکافد تا راهبرد دشمن را در عرصه دریا به چالش بکشد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) به مناسبت 7 آذر، روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی پیامی صادر کرد که در آن آمده است: هفتم آذرماه، روز دریادلانی است از جنس غیرت و افتخار، روزی است برای تکریم رشادت ها و جانفشانی های دریادلان ارتش جمهوری اسلامی ایران که در ابتدای جنگ تحمیلی و در عملیات مروارید به عنوان مؤثرترین عملیات دریایی دفاع مقدس، عزت آفرین و جاودانه شدند.

در این روز یادها و خاطره ها از خالقان آن صحنه های زیبای عاشقی و جانبازی در عرصه دفاع از میهن عزیز ایران اسلامی قدردانی می کنند و این نشان از راز جاودانگی آن حماسه آفرینی های بزرگ است که هیچگاه از اذهان این ملّت شریف پاک نخواهد شد.
 
این پیام می‌افزاید: مرحبا بر غیرت و آزادگی شهدای پرافتخار سهند و سبلان و ادامه دهنده‌گان راه آنان که هم اکنون نیز اندیشه و فکرشان، حفظ اسلام و انقلاب و دفاع از حریم ولایت است و با اراده‌ای پولادین همچون شمشیری آخته، آبها را می شکافند تا راهبرد دشمن را در عرصه دریا به چالش بکشانند.
 
اسماعیلی در این پیام تاکید کرد: اینجانب ضمن گرامیداشت ایام اربعین حسینی، فرا رسیدن هفتم آذرماه و حماسه باشکوه دریادلان نیروی دریایی را که در آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس، نغمه سرخ شهادت را سرودند، به همه همرزمان غیور و سلحشورم در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی تبریک عرض می نمایم. امید است در سایه رهبری‌های فرماندهی معظّم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز(دامت برکاته) همواره نظاره گر توفیقات روزافزونتان در مسیر دفاع از ارزشها و آرمانهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.
 
انتهای پیام/

    برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار