راهپیمایی اربعین نشان‌دهنده اقتدار اسلام است

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه راهپیمایی اربعین حسینی نشان اقتدار اسلام است، گفت: اگر کشورهای اسلامی مانند ایران و عراق به وفاق و برادری بپیوندند، غربی‌ها ناامید می‌شوند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامعلی جعفرزاده با اشاره به اینکه راهپیمایی و پیاده‌روی زائران به کربلا در مراسم اربعین حسینی و حرکتی که انجام می‌شود، قابل تقدیر است، اظهار کرد: پیامی که این راهپیمایی هم برای داخل کشور و هم برای کشورهای اسلامی و جهان دارد این است که اسلام زنده است و شیعه مذهب صلح، آرامش و پایبندی به اصول است و برخلاف بعضی از مذاهب و گروه‌های تازه تأسیس شده، نماد واقعی اسلام و دین است.

وی تصریح کرد: راهپیمایی هزاران نفر برای حضور در مراسم اربعین نشان اقتدار اسلام است که می‌تواند مدیریت اسلامی را به دنیا عرضه کند، ضمن اینکه نشان می‌دهد شیعه پایبند به اصول است و خلأ ذهنی و فکری که برای مردم اروپا و دنیا به وجود آمد و اسلام‌هراسی را ایجاد می‌کند، با این حرکت شیعه، ‌اسلام هراسی و دین هراسی را پاک می‌کند و شیعیان با این راهپیمایی عنوان می‌کنند کسانی که به مردم تعرض کرده و آدم می‌کشند، آنها از اسلام بویی نبرده‌اند و مسلمان نیستند.

نماینده مردم رشت در مجلس همچنین خاطرنشان کرد: این حرکت شیعیان، حرکت خوبی است ضمن اینکه میثاق، وفاق و عهد و پیمانی است با امام حسین (ع) که‌ آن آزادگی و استقلالی که ایشان به دنبال آن بود، آن را حفظ خواهیم کرد و ما هم مردم آزاد دنیا هستیم و زیر بار ظلم و ستم نخواهیم رفت.

جعفرزاده با تأکید بر اینکه راهپیمایی اربعین حسینی عمق روابط دینی و برادری میان دو کشور ایران و عراق را نشان می‌دهد، گفت: هر اندازه کشورهای مسلمان بتوانند از این فرصت استفاده کرده و یکپارچه شوند، آمریکا نمی‌تواند به خودش اجازه دهد که در خلیج فارس حضور داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در واقع اگر یگانگی و وفاقی که بین ایران، عراق و سوریه به وجود آمده،‌ سایر کشورها هم عاقل باشند و به این وفاق بپیوندند غربی‌ها ناامید می‌شوند و دست از توطئه برمی‌دارند و از منطقه خاورمیانه خارج می‌شوند لذا توصیه می‌کنم که این را به عنوان الگو بپذیرند.
منبع: ایسنا
 برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.