رئیس جمهور چچن: ترکیه پایگاهی برای سازماندهی و اعزام تروریست‌هاست

رمضان قدیروف در اظهاراتی اعلام کرد ترکیه جای نبرد با داعش، با خرید نفت از این گروه تروریستی در حال تعامل با آن است.

رئیس جمهور چچن: ترکیه پایگاهی برای سازماندهی و اعزام تروریست‌هاستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، رئیس جمهور چچن با تأکید بر حمایت مسؤولان ترکیه از تروریستها، اظهار داشت که ترکیه اکنون در حال همکاری تجاری با داعش است.

"رمضان قدیروف" در واکنش به مطالب منتشر شده در رسانه‌های ترکیه مبنی بر اینکه "ترکیه همواره به ملت چچن کمک کرده است" اظهار داشت: آنکارا فقط به تروریست‌های چچنی کمک کرده، و اکنون در حال حمایت از تروریست‌های داعش است.

قدیروف افزود: سؤال می‌کنیم که ترکیه چه زمان، چگونه و کجا به ملت و جمهوری چچن کمک کرده است؟ دست کم به یک مدرسه، بیمارستان، مهد کودک و یا مسجد اشاره کنید که به دست ترکیه به عنوان هدیه در چچن ساخته شده باشد؟

وی ادامه داد: بله شما به وهابی‌ها و تروریستها کمک کرده‌اید تا برای آنها پول جمع آوری کنید. شما از اودوغوف، عمروف و باساییف که همگی تروریستهای چچنی هستند حمایت کردید.

قدیروف اظهار داشت: ترکیه به پایگاهی برای سازماندهی و اعزام تروریست‌ها به سوریه تبدیل شده است و این کشور به جای نبرد با داعش، با خرید نفت از این گروه تروریستی در حال تعامل با آن می باشد.

قدیروف تأکید کرد: آنکارا به ویران کردن ملت‌ها و کشورهای اسلامی کمک می کند، از جمله این اقدامات ترکیه که با توصیه غرب صورت گرفته سرنگون کردن جنگنده روسیه بود که در حال هدف قرار دادن مواضع داعش در داخل اراضی سوریه بود.

انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار