لاریجانی در بدو ورود به فرودگاه ایلام مطرح کرد

ضرورت توجه به توسعه مرزها در برنامه ششم توسعه

رئیس مجلس گفت: امتیاز مرزی آورده خوبی برای استان ایلام است از این رو توسعه مرزی در برنامه ششم توسعه قرار دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی وارد ایلام شدبه گزارش حوزه‌ مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی لاریجانی صبح امروز (یکشنبه 8 آذر ماه) وارد فروگاه شهدای ایلام شده و مورد استقبال استاندار، امام جمعه نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مجلس و جمعی از مسئولان استان ایلام قرار گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به فرودگاه ایلام در جمع خبرنگاران در تشریح اهداف این سفر، گفت: خدا را شاکریم که حب اهل بیت در دل ملت ایران شوق آفرین شده و در راهپیمایی بزرگ اربعین حضور پررنگ دارند.

وی ادامه داد: ما امروز از این فرصت استفاده کردیم تا هم زائران حسینی را بدرقه کنیم و هم در مورد مشکلات مربوط به استان ایلام و خوزستان با مسئولان بحث و موضوعات را بررسی کنیم.

لاریجانی افزود: در شرایط کنونی در آستانه تصویب برنامه ششم توسعه و بودجه 95 قرار داریم از این رو این بازدید کمک می‌کند تا ارزیابی درستی از وضعیت و اقدامات پیش روی داشته باشیم البته یکی از مسایل مهم راههای مواصلاتی است به ویژه مرز مهران یک مسیر پر تردد بوده بنابراین راه ها باید متناسب با ترافیک باشد.

وی افزود: یکی از برنامه‌ها چهار بانده کردن راه مهران است از این رو باید بررسی شود که این موضوع به چه میزان بودجه نیاز دارد البته امتیاز مرزی، آورده خوبی برای استان ایلام است همچنین مسئله منطقه آزاد شدن مهران هم اکنون در دستور کار مجلس قرار دارد.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
برچسب ها: مجلس ، ایلام ، سفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار