مشهد؛

امنیت کامل درشرق استان خراسان رضوی برقراراست

فرمانده هنگ مرزی تایباد گفت: با بکارگیری تجهیزات الکترونیکی و خودروهای پوششی در طول نوار و عقبه مرزی و نیز همکاری نیروی انتظامی شهرستانهای تربت جام، خواف و تایباد امنیت کامل در این منطقه برقرار است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ مجید پویان افزود: معبر مرزی دوغارون واقع در شرق خراسان رضوی و نوار مرزی 300 کیلومتری این منطقه با افغانستان، به عنوان یکی از مهمترین مرزهای شرقی کشور از امنیت کامل برخوردار است.

وی اظهار داشت: با دستگیری سه هزار و 600 متجاوز مرزی در این منطقه ،از ابتدای امسال تاکنون آمار در این زمینه نسبت به مدت مشابه پارسال 40 درصد افزایش یافته است.

فرمانده هنگ مرزی تایباد گفت: در9 ماه گذشته امسال یک و نیم تن انواع مواد مخدر از اشرار و سوداگران مرگ در حوزه استحفاظی شهرستان تایباد کشف و ضبط شده است.

وی افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال 27 درصد افزایش یافته و در این چارچوب 46 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شده اند.

سرهنگ پویان ادامه داد: با توجه به تعامل خوب میان ایران و افغانستان همچنین امسال از طریق مرزبانان دو کشور آزادسازی دو گروگان ایرانی به نتیجه رسید.

وی  از کشف 11 قبضه اسلحه شکاری و جنگی از اشرار خبر داد و گفت:در 9 ماه گذشته امسال 292 هزار لیتر سوخت قاچاق نیز در حوزه شهرستان تایباد کشف شد.

مرکز شهرستان مرزی 114 هزار نفری تایباد در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.