مانور حمایت از «ژنرال قاسم سلیمانی» در بزرگ‌ترین راهپیمایی جهان

در بخش قابل‌توجهی از موکب‌های عراقی، تصاویر سرلشکر سلیمانی در کنار تصاویر علمای بزرگ جهان اسلام و شهدا نصب شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  تصاویر مرتبط با سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راهپیمایی اربعین حسینی و در اکثر مسیرهای منتهی به کربلای معلی از جمله مسیر نجف - کربلا به‌طور قابل توجهی به چشم می‌خورد.

در بخش قابل توجهی از موکب‌های عراقی، تصاویر سرلشکر سلیمانی در کنار تصاویر علمای بزرگ جهان اسلام و شهدا نصب شده است.

محمدحسن از اهالی موصل که در مسیر نجف - کربلا صاحب یک موکب بزرگ است، تصایر بزرگی از حاج قاسم را در این موکب نصب کرده است؛ او درباره چرایی این اقدام خود به خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم می‌گوید: ما که در موصل زندگی می‌کردیم و در نبرد با داعش حضور مستقیم داریم، می‌دانیم که آقای ژنرال سلیمانی چه نعمت بزرگی برای جریان مقاومت است و می‌دانیم اگر ایشان نبود، معلوم نبود چه اتفاقی در انتظار مردم عراق و سوریه بود.

در بین راه از برخی راهپیمایان هندی که تصاویر فرمانده سپاه قدس را روی کوله‌های خود نصب کرده بودند، پرسیدم قاسم سلیمانی را از کجا می‌شناسید؟، که گفتند: "سلیمانی محبوب‌ترین  ژنرال نظامی جهان اسلام است و او بین شیعه و سُنّی به‌دلیل مجاهدتی که در راه اسلام می‌کند، محبوبیت خاص بی‌نظیری دارد.

سرلشکر سلیمانی حتی برای کودکانی که همراه بزرگ‌ترهای خود در راهپیمایی اربعین شرکت کرده‌اند، غریبه نیست و او امروز همطراز یک عالم بزرگ مذهبی در بین مسلمانان محبوبیت دارد که ممکن نیست فردی در راهپیمایی اربعین شرکت کند، اما رابطه عاطفی و معنوی مسلمانان با حاج قاسم را احساس نکند.

محمدحسن قدیری ابیانیه سفیر اسبق ایران در ایتالیا که در راهپیمایی اربعین حضور داشت، درباره محبوبیت ژنرال سلیمانی در عراق، گفت: علت این محبوبیت را باید در مجاهدت‌ها و رشاد‌ت‌های پاسداران انقلاب اسلامی در حمایت از مسلمانان اعم از سُنّی و شیعه جستجو کرد؛ چرا که همه مسلمانان به نقش راهبردی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مقاومت و دفاع از مسلمانان و مظلومان جهان در مقابل نظام سلطه پی برده‌اند و بر هیچ‌کس پوشیده نیست که این راهبرد با هدایت مقام معظم رهبری تبیین و عملیاتی شده و امثال آقای سلیمانی در اجرای این راهبرد نقش اساسی دارند. 


منبع:تسنیم
انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۱۰ آذر ۱۳۹۴
باسلام و عرض ادب خدمت همه سربازان امام زمان.عج. خصوصا سردار سرافراز قاسم سلیمانی.ان شاءالله همیشه درپناه خدا باشید و روز به روز برتوفیقاتتان افزوده شود وتا ظهور آقا سلامت باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۰۸ آذر ۱۳۹۴
باسلام خدمت تمامی خدمتگزاران اقا امام حسین(ع) و مدافعان حرمین شریفین.برایتان ارزوی موفقیت و سربلندی در تمامی عرصه های مقاومت پیروز موفق باشید و ازخداوندمنان خواهانم که بتوانم به صف عظیم مدافعان حرمین بپیوندم و دراین راه به فیض شهادت برسم آمین یا رب العالمین.التماس دعا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۴
انشالله بحق اقا اباعبدالله و زیر چتر فرمایشات رهبر معظم انقلاب حضرت ایت الله عظمی سید علی خامنه ای براین تکفیری های خوک صفت غالب میشویم وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۸ آذر ۱۳۹۴
انشاالله سردار سلیمانی و سردار سلیمانی ها در پناه خدا و امام زمان باشند٬برای سلامتی همه کسانی که برای امنیت ما و اعتلای مذهب مقدس تشیع جانشان را کف دستشان گرفتند صلوات...درپناه خدا رزمنده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۰۸ آذر ۱۳۹۴
سلام سردار بزرگ اسلام خسته نباشید
سپاه همیشه افتخار آفرین بوده وهست وخواهد بود
در پناه خداوند منان سربلند وسر افراز باشید
آخرین اخبار