کرمانشاه؛

افزایش حجم ترافیک جاده های کرمانشاه با بازگشت زائرین

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از پیش بینی افزایش 10 برابری حجم ترافیک جاده‌های استان همزمان با موج بازگشت زائرین از اواخر هفته جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمانشاه ؛سرهنگ محمد مرادی با بیان اینکه ترافیک جاده های استان در حال حاضر با خروج بیشتر زائرین از مرز وضعیت عادی پیدا کرده، از پیش بینی افزایش 10 برابری حجم ترافیک جاده‌های استان همزمان با موج بازگشت زائرین اربعین از اواخر هفته جاری خبر داد.

مرادی با بیان اینکه زائرینی که گروه گروه در ایام مانده به اربعین راهی کربلا شده‌اند، با اتمام مراسم اربعین همگی با هم به کشور بر می‌گردند، گفت: در همین راستا ترافیک جاده‌های استان بسیار افزایش می‌یابد و ضروری است رانندگان در این روزها بیش از پیش رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را داشته باشند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: زائرین 21 استان که از طریق جاده‌های استان به مرز مهران رفته اند، همه با هم در مسیر بازگشت نیز در همین جاده‌ها تردد خواهند کرد و ضرورت دارد تا رانندگان با توجه به شلوغی جاده‌های استان با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

وی اظهار کرد: در همین راستا از ساعت 7 صبح روز 10 آذر تا ساعت 24 شب روز 14 آذر ماه جهت روانی ترافیک و جلوگیری از مشکلات احتمالی تردد خودروهای عراقی در جاده‌های استان با محدودیت انجام می‌شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.