اهواز؛

حضور جانشین فرمانده کل سپاه در مرز چذابه

جانشين فرماندهی کل سپاه امروز با حضور در مرز چذابه شور و اشتياق مردم و زائران اباعبدالله الحسین (ع) در آستانه اربعين حسينی را بی نظير توصیف کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ سردار حسين سلامی به  شور حسینی عاشقان سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین اشاره کرد و گفت: شور و اشتياق مردم را نسبت به پیاده روی اربعین و وصال به یار را می توان به وضوح مشاهده نمود.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی در کنار نيروهای امنيتی در اين ايام نظم خوبی به پايانه های مرزی داده اند، اظهار داشت: شاهد شرایط مطلوب تری نسبت به سال گذشته هستیم.

سردار سلامی برقراري اين نظم را نتیجه تلاش همه دستگاه ها و بخش هاي مختلف به خصوص در حوزه هاي خدماتي، امدادي، امنيتي، انتظامي و بخش هاي حمل و نقل دانست و  تصریح کرد: مردم با اين شور و اشتياق نشان مي دهند که اهدافي که امام حسين (ع) براي حفظ اسلام دنبال مي کرد در قلب و دل آن ها جا دارد و مردم با همه وجود و سرمايه هاي مادی و معنوی خود از اهداف امام حسين (ع) حمايت و پاسداری می کنند.

جانشين فرماندهي کل سپاه همچنين از روند اعزام زائران اربعين حسيني در پايانه مرزي چذابه در 110کيلومتري شمال غرب اهواز بازدید و از تلاش های شبانه روزی خودجوش در خدمت رسانی به زائران اربعين حسينی تقدير و تشکر نمود.

مرزهای شلمچه و چذابه 2 کانون اصلی تردد زائران اربعين حسينی بشمار می روند .

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.