ولایتی: درکنار سوریه ایستاده‌ایم/اسد: پیروزی‌ها مرهون حمایت‌های رهبری، دولت و ملت ایران است

مشاور مقام معطم رهبری در دیدار با رئیس‌جمهور سوریه در خصوص تحولات منطقه‌ای و همکاری‌های دوجانبه به بحث و تبادل نطر پرداخت.

به گزارش حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌اکبر ولایتی مشاور مقام معطم رهبری امروز (یکشنبه 8 آذرماه) و در جریان سفر به سوریه با بشار اسد رئیس‌جمهور این کشور دیدار و در خصوص تحولات منطقه‌ای و همکاری‌های دو جانبه به بحث و تبادل نطر پرداخت.
 
در این دیدار که در دو بخش خصوصی و عمومی برگزار شد، ولایتی ضمن ابلاع سلام مقام معظم رهبری و ملت و دولت ایران به رئیس‌جمهور و دولت و ملت سوریه از دیدار دوباره بشار اسد ابراز خرسندی کرد.

در ابتدای این دیدارکه شیبانی سفیر ایران در سوریه و امیرعبداللهیان معاون افریقا و عربی وزیر امور خارجه نیز حصور داشتند، رئیس‌جمهور سوریه ضمن تشکر از مواضع اصولی مقام معطم رهبری و همراهی دولت و ملت ایران از پایداری سوریه گفت: تحولات جدی در منطقه در طول ماههای اخیر به وقوع پیوسته و اگر همراهی جمهوری ایران به صورت مستقیم و غیر مستقیم وجود نداشت حتما شاهد این پیروزی‌ها نبودیم، من از مواضع اصولی مقام معطم انقلاب در این خصوص اطلاع دارم و تشکر می‌کنم.

مشاور مقام معطم رهبری در امور بین‌الملل نیز در این دیدار گفت: با حضور و شجاعت شما و ملت سوریه دوره‌ای افتخارآمیز و بی‌نطیر از سوریه در تاریخ بر جای مانده است و به دلیل آنکه در مقابل دشمنان اسلام و این جنگ جهانی و جریانات افراطی و تکفیری ایستاده‌اید مایه مباهات و افتخار هستید.

ولایتی افزود: رهبر معظم انقلاب همواره از دولت و ملت سوریه حمایت کرده‌اند و برای پیروزی شما دعا می‌کنند و رئیس‌جمهور ایران نیز پیام محبت و سلام خود را ابلاغ و همواره از این مسیر حمایت کرده است.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: مطمئن هستیم پیروزی نصیب مقاومت و مردم سوریه خواهد بود.

در ادامه این دیدار همچنین رئیس‌جمهور سوریه با تاکید بر آگاهی کامل از حمایت مردم ایران گفت: همه پیروزی‌ها و استقامت و پایمردی انجام شده مرهون حمایت‌های رهبری، دولت و مردم شریف ایران است و اگر این حمایت‌ها نبود حتما پیروزی محقق نمی‌شد.

در ادامه این دیدار مهمترین تحولات و مسایل منطقه‌ای و چشم‌انداز آینده در جلسه جداگانه‌ای مورد بحث و تبادل نطر قرار گرفت.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۰۸ آذر ۱۳۹۴
...پایان شب سیه سپید است.به امید نابودی تروریسم
آخرین اخبار