بوش، دونالد ترامپ را ترسناک و ناآگاه خواند

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا رقیب میلیاردرش را فردی ترسناک و ناآگاه خواند که شایستگی رهبری ندارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پُلیتیکو، «جب بوش،» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 آمریکا و فرماندار سابق ایالت «فلوریدا،» امروز (یک‌شنبه)، درگفتگو با «سی‌بی‌اِس،» اظهار داشت «دونالد ترامپ،» نامزد میلیاردر جمهوری‌خواه انتخابات آتی، فردی «ناآگاه» و «ترسناک» است که شایستگی رهبری ندارد.

بوش از موضع‌گیری‌های ترامپ درخصوص گروه تروریستی داعش و آوارگان سوری، انتقاد کرد و افزود: «واقعیت این است که موضع ترامپ درخصوص سوریه اشتباه است و کسی اظهارات وی را جدی نمی‌گیرد. وی ابتدا اظهار می‌کند هیچ تمایلی برای دخالت در بحران سوریه ندارد و می‌گوید بگذارید روسیه داعش را نابود کند. پس از آن اظهار می‌دارد بگذارید داعش "بشار اسد،" رئیس‌جمهور سوریه، را از میان بردارد. وی درخصوص امور جدی مواضع شفاف و ثابتی ندارد و نمی‌تواند رهبری جدی باشد.» 

بوش که رقیب میلیاردرش وی را فردی بدون انرژی می‌خواند، از تبلیغات رسانه‌ای ترامپ به عنوان نقطه قوتش نام برد و افزود وی همواره با اظهارات توهین‌آمیز و شوکه‌کننده‌اش، جلب توجه می‌کند.
جب بوش همچنین تأکید کرد تمامی نامزدها  نسبت به «هیلاری کلینتون» شایستگی بیشتری برای تصدی پست ریاست‌جمهوری دارند. این نامزد جمهوری‌خواه با این وجود افزود  درخصوص توانایی‌های ترامپ برای رهبری، تردید دارد. 



انتهای پیام/
 
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار