بانویی که پس از 17 سال، قاتلان همسرش را به چنگ قانون انداخت + تصویر

بالاخره 17 سال پس‌ازآن که لی گویی یانگ شاهد قتل وحشیانه همسرش بود، تلاش‌های وی برای یافتن قاتلان به ثمر نشست.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، بالاخره 17 سال پس‌ازآن که لی گویی یانگ شاهد قتل وحشیانه همسرش بود، تلاش‌های وی برای یافتن قاتلان به ثمر نشست. او موفق شد رد 4 نفر از 5 قاتل همسرش را بگیرد و با جمع‌آوری مدارک لازم آن‌ها را به زندان بی اندازد.

داستان غم‌انگیز این بانوی بیوه از سال 1998 آغاز شد. وی با 5 فرزند و همسرش کی یواند در شهر ژیانگ چِنگ در استان هِنان زندگی می‌کردند؛ اما پس از درگیری با یکی از همسایگان به نام کی ژوئِشان همه‌چیز به هم‌ریخت. آقای ژوئِشان از ترس شکایت خانواده یانگ به دادگاه آن‌ها را به خانه دعوت کرد تا به‌ظاهر متمدنانه همه‌چیز را باهم حل‌وفصل کنند اما به‌محض ورود خانم و آقای یانگ با چاقو و ساطور به آن‌ها حمله کردند. آقای یانگ در حین دفاع از همسرش در برابر ضربات مهاجمین آن‌قدر ضربه خورد که همان‌جا جان داد. خانم لی که به شدت زخمی شده موفق می شود جان خود را نجات دهد و به اداره پلیس برود؛ اما چون شاهدی به‌غیراز وی وجود ندارد کار چندانی از دست قانون بر‌نمی‌آید. از آن‌سو 5 مجرم که از عاقبت کارشان را می دانستند همان روز از شهر گریختند.

اما خانم لی از پای ننشست و ده ایالت را به دنبال این 5 نفر زیر پا گذاشت و ذره‌ذره مدرک علیه‌شان جمع‌آوری کرد. او حتی بلیت تک‌تک قطارها را می‌خرید تا شاید بتواند ردی از جابجایی مجرمین بیابد. بسیاری از مردم او را دیوانه و روانی می‌دانستند هرچند وی اهمیتی نمی‌داد و بالاخره سال 2011 ردی از موبایل یکی از آن‌ها پیدا کرد و ظرف 4 سال آینده 4 نفرشان را به‌پای میز محاکمه کشاند. هر 4 نفر به خاطر قتل برنامه ریزی شده متهم شناخته شدند.

لی گوییِ 58 ساله می‌گوید تا دستگیری پنجمین نفر از پای نخواهد نشست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار