امیر موسوی:

هرگز به دشمن تبسم نخواهیم کرد

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: ما نظامیان سربازان امام خامنه‌ای فکر پیدا کردن جای پا را از مغز دشمن بیرون می‌کنیم.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛امیر سرتیپ "عبدالرحیم موسوی" جانشین فرمانده کل ارتش در سخنان خود در این صبحگاه با تبریک سالروز نیروی دریایی و حماسه آفرینی های دلیرمردان دریادل این نیرو گفت: از آن دلیرمردان آفریننده این روز، جمعی به آرزوی خود رسیدند و در جوار حق جای گرفتند که در میان شهیدان هفتم آذر ،نام دریادار همتی فرمانده ناوچه قهرمان پیکان برجسته تر است.

امیر سرتیپ موسوی افزود:ابعاد شخصیتی و نظامی این شهید از جنبه های مختلف جذاب و آموزنده است و در احوالات این شهید می­خوانیم که در ماه های آغازین جنگ تحمیلی ،این شهید، منتظر نمیماند که دشمن خود را به او نشان دهد ،بلکه به همراه همرزمانش به دنبال دشمن می­گشت تا پهنه آب ها را از لوث حضور دشمن پاک کند.

وی با بیان اینکه امروز چهره جنگ عوض شده است، افزود: جنگ فقط در عرصه نظامی نیست بلکه در همه مؤلفه‌های قدرت سخت و نیمه‌سخت و نرم و پیدا و پنهان جریان دارد.

جانشین فرمانده کل ارتش در ادامه بیان داشت: در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، علمی، فناوری و زیستی دشمن به دنبال جای پا است و برای رسیدن به اغراض پلید خود از هیچ توطئه‌ای فروگذار نمی‌کند.

وی افزود: بیداری در برابر دشمنان و رصد کردن جای پای آنان و همچنین سربلندی کشور از پیام‌های مهم و بزرگ شهید همتی است.

سرتیپ موسوی افزود:ما نظامیان سربازان جان‌برکف امام خامنه‌ای با تبعیت محض از مقام معظم رهبری، فکر پیدا کردن جای پا را از مغز دشمن بیرون می‌کنیم و به دشمن در هیچ مناسبتی تبسم نمی‌کنیم و حرف ما با دشمن حرف اخم و خشم است.

جانشین فرمانده کل ارتش همچنین ابراز داشت: ده‌ها سال ظلم استکبار را با شدت پاسخ می‌دهیم و چشم نامحرم را کور و پای نفوذ‌گر را قطع می‌کنیم.

موسوی بیان داشت: نیروی دریایی راهبردی ارتش در سالیان اخیر، رسالت سنگین و تاریخی باز گرداندن گنج دریا را به ایران در پیش گرفته و علمدار توسعه سواحل مکران است.

وی همچنین افزود: حضور در دریاهای آزاد و ایجاد امنیت دریایی و ناوگان دریایی از دیگر وظایفی است که نیروی دریایی ارتش بر عهده دارد.

جانشین فرمانده کل ارتش اظهار امیدواری کرد: با علم، تدبیر و ولایت‌مداری و همچنین برکت خون شهدا ،نصرت نزدیک است.

موسوی در پایان از بازگشت ناگروه سی‌وششم از مأموریت برقراری امنیت و اقتدار ایران در دورترین نقطه از مرزهای این کشور خبر داد و گفت: این ناوگروه وظایف خود را در طول 76 روز مأموریت انجام داده است و امروز سربلند به وطن بازگشته است.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
برچسب ها: امیر موسوی ، نداجا ، ارتش ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار