ایران قدرت نظامی بالاتر از سپاه و ارتش سرکار می‌آورد!

عربستان فرماندهان نظامی و مسئولان سیاسی معارضان سوریه را به ریاض دعوت کرده تا خطوط مشی و سیاست های ددمنشانه سعودی برای کشتار مردم سوریه و نابودی زیرساخت های این کشور را به آنها دیکته کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه فرامنطقه ای «العرب» در سرمقاله امروز خود نوشت: «ایران بعد از توافق هسته ای و تلاقی منافع تهران با غرب، شعار «آمریکا شیطان بزرگ» را رها نکرده و سیاست اظهار دشمنی با غرب را ادامه داده است.»
 
 
این روزنامه چاپ لندن در ادامه ادعا کرد: «ایران در حالی در اقصی نقاط منطقه و جهان جایگیر شده است که بزودی قدرت جدید و  بالاتر از سپاه و ارتش برای تحقق اهدافش در آمریکای جنوبی، آسیای میانه و آفریقا سرکار می آورد.»
 
 
به ادعای روزنامه العرب؛ ایران در حال حاضر نفوذ خود را در کشورهای همجوار مانند عراق، سوریه و بحرین گسترش داده همچنان که در بحرین، یمن، عربستان و لبنان نفوذ کرده است. این کشور در تلاش است تا از طریق گسترش تشیع در این کشورها بر اعراب تاثیر بگذارد.
 
 
لازم به ذکر است که سران عرب در حالی ایران را به نفوذ در کشورهای منطقه متهم می کنند که دستان آنها به خون مردم یمن و سوریه آغشته است. طی هفت ماه گذشته هزاران نظامی ائتلاف عربی در استان های یمن مستقر شده و این استان های را اشغال کرده اند.
 
 
علاوه بر این هم عربستان فرماندهان نظامی و مسئولان سیاسی معارضان سوریه را به ریاض دعوت کرده تا خطوط مشی و سیاست های ددمنشانه سعودی برای کشتار مردم سوریه و نابودی زیرساخت های این کشور را به آنها دیکته کند.


منبع:جام نیوز
انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار