منظمی: لوزانو و سیچلو 30 آذر به تهران سفر می‌کنند

مدیر تیم‌های ملی والیبال ایران گفت: سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران به همراه دستیارش 30 آذر ماه برای نهایی کردن قرارداد به تهران می آیند.

امیرحسین منظمی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه‌های تیم ملی والیبال ایران پس از انتخاب سرمربی جدید، گفت: خوشبختانه پس از بررسی‌های موشکافانه فدراسیون تصمیم بر آن شد که رائول لوزانو برای هدایت تیم ملی والیبال ایران انتخاب شود و خوان سیچلو که پیش از این هم تجربه حضور در تیم ملی ایران را به عنوان دستیار ولاسکودارد، این مربی آرژانتینی را در هدایت تیم ملی ایران یاری کند. 

وی درباره زمان حضور مربیان جدید تیم ملی در ایران گفت: لوزانو و سیچلو برای مکتوب و نهایی کردن قراردادشان با مسئولان فدراسیون والیبال ایران ، 30 آذر ماه به تهران سفر خواهند کرد و پس از یک هفته برای دیدن رقابت‌های انتخابی المپیک در اروپا به برلین می‌روند تا شاهد مسابقات تیم‌های اروپایی که رقیب ما در مسابقات سال آینده ژاپن خواهند بود، باشند.
 
وی درباره زمان پیوستن نهایی لوزانو به اردوهای تیم ملی ایران در سال آینده، تصریح کرد: این مربی بین تاریخ 12 تا 20 فروردین 95 به ایران خواهد آمد و در اردوهای تیم ملی حاضر خواهد شد. سیچلو هم پیش از او و پس از مسابقات برلین راهی ایران می‌شود تا ضمن در نظر گرفتن مسابقات لیگ و آنالیز بازیکنان ملی‌پوش، در نخستین مرحله اردوی تیم ملی که با برترین بازیکنان 4 تیمی که نتوانستند بله پلی آف برسند برپا خواهد شد ، حضور پیدا کند.

مدیر تیم‌های ملی والیبال ایران همچنین از برگزاری اردوها و دیدارهای دوستانه برون مرزی برای تیم ملی پیش از انتخابی المپبیک خبر داد و گفت: در باره مکان و تیم‌های در نظر گرفته شده برای اردوهای آماده‌سازی پس از مشورت و قرارداد با لوزانو تصمیم‌گیری خواهیم کرد. 


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار