پروین: حاشیه‌های پرسپولیس کمتر شده است/ فدراسیون فردی با برنامه می خواهد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حاشیه‌های پرسپولیس به نسبت سه، چهار سال قبل کمتر شده است.

پروین: حاشیه‌های پرسپولیس کمتر شده است/ فدراسیون فردی با برنامه می خواهد

علی پروین در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: برانکو بازیکنان خوبی در تیم جمع کرده است اما انتقاداتی هم به عملکرد این مربی وارد است.

پروین در ادامه عنوان کرد: برانکو بازیکنان جوان و با تجربه ای در اختیار دارد و دستش برای چیدمان تیم باز است. به هر حال جای دو، سه بازیکن سابق در تیم پرسپولیس خالی است.

وی تصریح کرد: اگر سرخپوشان سیدجلال حسینی را جذب و پیام صادقیان هم حفظ می کردند آن وقت قدرت تیمشان بیشتر می شد. پرسپولیس به یک پلی میکر نیاز دارد

سرمربی سابق پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس به یک پلی میکر و هافبک بازیساز در نیم فصل دوم نیاز دارد مسلمان در این پست خوب است اما برانکو باید از وی بیشتر استفاده کند تا اعتماد به نفسش بیشتر شود.

از اختلافات مدیریت و کادرفنی خبری نیست

پروین عنوان کرد: پرسپولیس به تدریج به صدر جدول نزدیک می شود و این موضوع  جو صمیمی در تیم به وجود آورده است از اختلافات بین مدیریت و کادر فنی خبری نیست به هر حال پرسپولیس روند خوبی پیش رو دارد.

قهرمانی در لیگ ایران سخت است

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس شانس قهرمانی دارد اما قهرمانی در لیگ ایران سخت است هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد اما تیمهای استقلال، ذوب آهن، سپاهان و پرسپولیس شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارند.

قهرمان روز آخر مشخص می شود

وی بیان کرد:به طور حتم تیم فوتبال ایران مثل سالهای گذشته نیست که از چندین هفته قبل از پایان فصل قهرمان لیگ مشخص شود و قهرمان روز آخر معلوم می شود.

انتقادات از کی روش را نمی‌پسندم

پروین در مورد وضعیت تیم ملی بیان کرد:تیم ملی نتایج خوبی تاکنون کسب کرده است انتقادات از کی روش را در این مقطع نمی‌پسندم به نظرم ایراد از کی روش نیست و ما مشکل داریم وقتی مربی حرفه‌ای می‌آوریم باید امکانات حرفه‌ای هم  در اختیارش بگذاریم، کی روش کمتر به مسائل مالی اعتراض می‌کند و حاشیه هم درست نمی‌کند، تمام اختلافات کی روش با مسئولان برسر امکانات ضعیف است.

وی در ادامه عنوان کرد: کی روش حرف حق می‌زند، ما با هر برد و باخت وی را زیر تیغ قرار می دهیم، طبیعی است کی روش برای پاسخگویی به نتایج بهترین امکانات هم درخواست کند، کی روش در پنج سال گذشته از مردم ایران نمره قبولی گرفته و همه او  را دوست دارند وی محبوبیت زیادی بین مردم ایران دارد، رودررو شدن با کی روش در این مقطع مواجه شدن با مردم است.

فوتبالمان نیاز به برنامه‌ریزی مدون دارد

پروین تصریح کرد:به هر حال ما باید از کی روش حمایت کنیم و امکانات در اختیارش قرار دهیم تا فوتبالمان پیشرفت کند اگر یک برنامه ریزی صحیح و مدون داشته باشیم و مطابق با آن برنامه حرکت کنیم آن وقت نتیجه می گیریم.

اسطوره باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: فوتبال ما مشکل زیاد دارد اما رسانه‌های ما فقط مرخصی کی روش تیتر می کنند.

فرد ایده آل باید رئیس فدراسیون شود

وی در مورد ارزیابی‌اش از انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال ما در آستانه انتخاب رئیس قرار دارد، مسئولان باید یک فرد ایده آل و با برنامه راه در راس فدراسیون فوتبال قرار دهند، البته کفاشیان هم بد کار نکرده و  زحمت زیادی کشیده است و می تواند همچنان کارش را ادامه دهد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مسئولان ورزش باید فدراسیون فوتبال را از لحاظ مالی بی نیازی کنند تا کفاشیان همانند زمان دادکان بتوانند کارهای فدراسیون را به درستی انجام دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: پروین ، پرپولیس ، برانکو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار