ایستگاه مترو شهر ری در اربعین حسینی رایگان است

مدیرعامل شركت بهره برداری مترو تهران گفت: در روز چهارشنبه 11 آذر ماه مترو در ایستگاه شهر ری بعد از پایان مراسم پیاده روی اربعین كه به مقصد حرم مطهر شاه عبدالعظیم حسنی(ع) است به عزاداران به صورت رایگان خدمات رسانی می كند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن نایبی مدیرعامل شركت بهره برداری مترو تهران ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و 72 تن از یاران باوفا ایشان اظهار کرد:‌ برای سهولت  هر چه بیشتر عزادارانی كه در پیاده روی اربعین به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شركت می كنند، مسافرگیری از ایستگاه شهرری در روز اربعین بعد از پایان مراسم تا جابجایی كامل عزاداران، به صورت رایگان انجام می شود. 

وی افزود: همچنین در خط یك مترو تهران كه در روز اربعین بیشترین مسافر را به خاطر وجود اماكن مذهبی همانند حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، امامزاده صالح(ع) و سایر اماكن دارد، فاصله گذر قطارها كاهش می یابد تا با ازدحام جمعیت در ایستگاه‌ها روبرو نشویم. 

مدیرعامل شركت بهره برداری مترو تهران گفت:با افزایش 33 درصدی حركت قطارها در خط یك، فاصله گذر از هر 7 دقیقه یكبار به 5 دقیقه كاهش خواهد یافت. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار