هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال

یک تساوی،یک امتیاز و یک کشته/بازگشت استقلال به صدر+فیلم

روز دوم از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال با انجام دیدار تیم های استقلال تهران با سایپا به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،روز دوم از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال با انجام دیدار تیم های نفت تهران و پرسپولیس آغاز و با دیدار استقلال تهران و سایپا به پایان رسید.

نفت 1 - پرسپولیس 1

استادیوم:

تختی

داور: 

محمدرضا اکبریان کمک داوران: رضا سخندان و حسن ظهیری

نفت تهران:

علیرضا بیرانوند، حمید بوحمدان، پیام صادقیان، وحید امیری، محمد دانشگر، مهدی شیری، آلویز نانگ، سیامک کوروشی، ایمان مبعلی، سعید لطفی و مهدی علیاری.

سرمربی: علیرضا منصوریان

پرسپولیس: 

سوشا مکانی، رضا نورمحمدی ، محسن بنگر، محمد انصاری، رامین رضاییان، احمد نوراللهی، میلاد کمندانی، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، مهدی طارمی و علی علیپور.

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

دقیقه حساس:

دقیقه 2: اولین حرکت پرسپولیس روی دروازه علیرضا بیرانوند با خطای بازیکنان نفت همراه شد تا داور این بازی در سوت خود بدمد و یک ضربه ایستگاهی به سود این تیم اعلام کند. ارسال انجام شده در موقعیتی خوب به طارمی رسید و با ضربه عجیب مهاجم پرسپولیس همراه بود.

دقیقه 6: پرسپولیس روی یک حرکت تکنیکی با علیرضا بیرانوند تک به تک شدند اما خروج به موقع دروازه بان نفت مانع از استفاده آنها از این فرصت شد.

دقیقه 8: حرکت طارمی به سمت محوطه جریمه با حمایت علیپور همراه شد که در آستانه ورود مهاجم جوان به داخل محوطه جریمه نفت با خطا متوقف شد و یک ضربه ایستگاهی برای این تیم شکل گرفت. سرخ ها از این موقعیت هم نتوانستند به خوبی استفاده کنند و توسط نفتی ها برگشت داده شد.

دقیقه 10: فرار علیپور از جناح راست و سانتر تند و تیز او از زیر دستان مهدی طارمی گذشت و به مهدی طارمی نرسید.

دقیقه 16: فرار فرشاد احمدزاده از میانه زمین و تک به تک شدن او با بیرانوند با ضربه ای ناقص همراه بود که به راحتی در اختیار دروازه بان نفت قرار گرفت.

دقیقه 30: ارسال از جناح چپ پرسپولیسی ها و ضربه سر رامین رضاییان را علیرضا بیرانوند به خوبی مهار کرد و دو مرحله این توپ را از ان خود کرد.

دقیقه 33: روی یک ضدحمله سریع مهدی طارمی در جناج چپ محوطه جریمه صاحب توپ شد و در جدال دو به دو ارسال خود درون محوطه جریمه را برای علیپور انجام داد اما توپ به مهاجم این تیم نرسید.

دقیقه 38: در یک موقعیت ایده آل برای گلزنی، توپ در شش قدم به رامین رضاییان رسید و او قصد ضربه ای سرضرب و البته محکم را داشت که توپ با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 39: یک فرصت ایده آل دیگر و فرصت سوزی از حمله وران برانکو ایوانکوویچ؛ اینبار میلاد کمندانی از گوشه محوطه جریمه ضربه اش را با اختلاف به بیرون زد.

دقیقه 50: ضربه ایستگاهی برای نفتی ها را صادقیان کوتاه و زمینی درون محوطه جریمه برای مهدی شیری ساخت اما ضربه این بازیکن با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 58: ارسال بلند رامین رضاییان با ضربه سر علی علیپور همراه شد که توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه نفت به بیرون رفت.

دقیقه 65: باز هم علیرضا بیرانوند پرسپولیسی ها را ناکام گذاشت و با واکنشی دیدنی ضربه سر علیپور را برگشت داد و توپ را در نهایت مهار کرد.

دقیقه 68: فرار مهدی طارمی به سمت دروازه نفت و در نهایت سرنگونی او توسط مدافع زردپوش با سوت داور به نشانه پنالتی همراه بود.

دقیقه 68: مهدی طارمی که این ضربه را نصیب پرسپولیسی ها کرده بود خودش پشت توپ ایستاد تا شاید گل های خود در لیگ را به عدد 8 برساند اما ضربه او توسط بیرانوند مهار شد تا نتیجه همچنان یک بر صفر باقی بماند.

دقیقه 85: علیپور می توانست این دقیقه را برای پرسپولیسی ها خاطره انگیز کند اما در فرصتی 3 به یک با دروازه بان نفت، ضربه اش را به بدترین شکل ممکن به بدن بیرانوند کوبید تا آه از نهاد سرخ ها بلند شود.


گل:

در میان فرصت سوزی های سریالی پرسپولیسی ها این میلاد کمندانی بود که موفق شد از پاس فرشاد احمدزاده سود ببرد و با ضربه ای غیرقابل مهار از شش قدم دروازه بیرانوند را باز کند. احمدزاده درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و ارسال زمینی اش از جلوی پای طارمی گذشت و در حالی که فریاد پرسپولیسی ها بابت از دست دادن از این فرصت بلند شده بود کمندانی ضربه اش را به تور دروازه نفت چسباند.

روی یک رفت و برگشت و شلوغی جلوی دروازه پرسپولیس این دانشگر بود که با ضربه ای آرام و بدون دردسر موفق شد دروازه سوشا مکانی را باز کند و او را در اولین واکنش خود در این بازی مغلوب کند.


حاشیه:

* هواداران تیم پرسپولیس به شدت پیام صادقیان بازیکن تیم نفت که سابقه بازی در پرسپولیس را مورد تشویق قرار دادند.

* علی کاظمی بازیگر سریال‌های طنز امروز در ورزشگاه تختی حاضر شد و هواداران پرسپولیس این بازیگر را مورد تشویق قرار دادند.

* علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم نفت لباس آبی بر زیر پیراهنش پوشیده بود که این کار دروازه‌بان نفت با واکنش هواداران پرسپولیس مواجه شد.

* برانکو در زمانی که بازیکنان پرسپولیس مشغول گرم کردن بودند در کنار زمین عملکرد شاگردانش را زیرنظر داشت.

* یکی از هواداران پرسپولیس بنری در دست دارد که روی آن نوشته شده به عشق طارمی و عالیشاه از مشهد به تهران آمده‌ام و جالب اینجاست که امید عالیشاه به دلیل محرومیت در بازی امروز حضور ندارد.

* هواداران پرسپولیس علیه علیرضا منصوریان سرمربی نفت شعارهایی سر دادند.

* حدود 20 هوادار تیم نفت هم در ورزشگاه تختی حاضر هستند.

* بازیکنان دو تیم از ساعت 14:15 وارد زمین شدند و به گرم کردن خود پرداختند.

* دقایقی قبل از پایان نیمه اول یکی از هواداران پرسپولیس دچار سکته قلبی شد و بعد از چند دقیقه در تاخیر ورود آمبولانس این هوادار از ورزشگاه خارج شد.

*مارکار آقاجانیان، یکی از مربیان تیم ملی است که به ورزشگاه تختی آمده و بازی را از نزدیک تماشا می‌کند.

*بنری در ورزشگاه به یاد مرحوم دهداری نصب شده که وی را معلم اخلاق خطاب شده است.

*در صحنه‌ای که نانگ بازیکن نفت و محسن بنگر با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند، هواداران پرسپولیس به شدت علیه بازیکن نفت شعار دادند.

*فرهاد ظریف به همراه محمد پنجعلی، کارلوس سانتوس،مارکار آقاجانیان و اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت در جایگاه ویژه ورزشگاه تختی حضور دارند.

این هوادار دچار ایست قلبی شد و توسط مسئولان پزشکی به بیمارستان انتقال داده شد.

زمانی که بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس می‌خواستند سوار اتوبوس شده و از استادیوم خارج شوند، دروازه‌بان تیم پرسپولیس برای گرفتن عکس یادگاری با یک کودک طرفدار پرسپولیس از اتوبوس پیاده شده و در حالی که یک تصویربردار در حال ضبط این اتفاق بود، سوشا مانع تصویر برداری وی شده و درگیری بین سوشا و تصویربردار شبکه خبر شد و اگر دخالت به موقع کریم باقری و عوامل دیگر باشگاه نبود معلوم نبود چه اتفاقی پیش می‌آمد.

علی رغم صحبت های دقایقی قبل رسته مسئول ورزشگاه تختی با خبرنگاران در خصوص احیا فردی که در بازی پرسپولیس و نفت  با آمبولانس از ورزشگاه تختی خارج شده بود در نهایت مشخص شد این فرد کهنسال در راه انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است. 
همچنین به دلیل ازدحام جمعیت و عدم کنترل درست از سوی نیروهای یگان ویژه و حراست یک هوادار پرسپولیس دچار تشنج شده و سر وی به سکوهای ورزشگاه تختی برخورد کرد.ضمن این که فردی دیگر نیز به دلیل برخورد از ناحیه لگن با سکوها دچار مصدومیت شدید شد. 
مسئولان ورزشگاه تختی این موضوع را تائید کردند.

.............................................................................................................

ملوان 0 - تراکتورسازی 1

ورزشگاه: 

تختی انزلی

داور: 

محسن ترکی کمک ها: مهدی عالیقدر ، یعقوب سخندان

ملوان بندرانزلی

سرگئی پاشنکو، عزت پورقاز، احمد آهی، پژمان نوری، حسین ماهینی، عزیز معبودی، محمد آبشک، محمد رضی پور، ، صادق محرمی، سعید یوسف زاده و فرزاد حاتمی

سرمربی: حمید استیلی

تراکتورسازی تبریز

محمد رضا اخباری، شجاع خلیل زاده، محمد ایران پوریان،سعید آقایی ، احمد عبدالله زاده، سروش رفیعی، بختیار رحمانی، آگوستو سزار، شاهین ثابقی، کارلوس کاردرسو و حمزه یونس

سرمربی: تونی اولیویرا

دقیقه حساس:

دقیقه 13 – سانتر ملوانی با ضربه آکروباتیک زیبای رضی پور همراه شد، اما این موقعیت زیبا را اخباری دفع کرد.

دقیقه 14 – پرتاب اوت بلند پورقاز را آهی با ضربه سری خطرناک به سمت دروازه تراکتور زد اما این توپ نیز توسط مدافعان تراکتور دفع شد.

دقیقه 19 – ضربه محکم فرزاد حاتمی موقعیت خطرناکی را روی دروازه تراکتورسازی ایجاد کرد اما حسین ماهینی به این توپ نرسید تا موقعیت فوق العاده ملوانان از دست برود.

دقیقه 21 – پاس عزت پورقاز می توانست ملوانی ها را صاحب گل کند اما ضربه انزلی چی ها از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 24 – پاس استثنایی حاتمی به نوری رسید اما وی نتوانست از موقعیت تک به تک خود به خوبی استفاده کند و این توپ به بیرون رفت.

دقیقه 34 – سانتر ایرانپوریان قبل از اینکه تبدیل به موقعیت خطرناکی شود توسط پاشنکو به زیبایی مهار شد.

دقیقه 2+45 – ضربه سر بسیار خطرناک فرزاد حاتمی در حالی که چیزی نمانده بود تا وارد دروازه تراکتورسازان شود توسط ایرانپوریان دور شد.

حاشیه:

* پیش از شروع بازی از فرزند زنده یاد علی پیرزاده دروازه بان اسبق باشگاه ملوان که اخیرا دارفانی را وداع گفته است قدردانی شد.

* کادر فنی تیم فوتبال ملوان با دسته گل به طرف کادر فنی تیم تراکتورسازی رفت.

* فرزاد حاتمی از باشگاه ملوان به سمت نیمکت تیم تراکتورسازی رفت.

* محمد پوررحمت الله و شاهین ثاقبی با دسته گل به طرف نیمکت ملوان رفتند.

* کیفیت چمن ورزشگاه که مدتی به علت بارندگی شدید از بین رفته بود با تلاش و همکاری باشگاه ملوان و هیات فوتبال انزلی به وضعیت مطلوبی درآمده است.

* دن گاسپار مربی تیم ملی از جمله مهمان های ویژه این بازی هستند.

* تعداد 40 نفر از هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه حضور دارند و از نزدیک بازی را مشاهده می کنند.

* سیدجلال رافخایی، مهاجم مصدوم انزلی چی ها از روی سکوها بازی را مشاهد می کند.

*شاهین ثاقبی، هافبک سابق ملوانان که این روزها در تیم تراکتورسازی توپ می زند، مورد استقبال هواداران این تیم قرار نگرفت و آنها نشان دادند ارتباط خوبی با این بازیکن ندارند بارها علیه وی شعار سر دادند.

*دقایقی پیش از پایان نیمه اول محمدرضا اخباری مصدوم شد و برای دقایقی بازی را متوقف کرد.

.............................................................................................................

پدیده زیر پای راه آهن له شد

ذوب آهن 3 - پدیده 1

ورزشگاه:

فولادشهر

داور: 

روح الله شریفی، کمک ها: سعید زارع، سعید آل وردی

ذوب آهن:

رشید مظاهری، ولید اسماعیل، هادی محمدی، اکبر صادقی، مسعود حسن زاده، قاسم حدادی فر، مرتضی تبریزی، احسان پهلوان، علی حمام، حجت حق وردی، مهدی رجب زاده

سرمربی: یحیی گل محمدی

پدیده:

مجتبی روشنگر،محمد حسین مرادمند، محمود خمیسی، حسین بادامکی، میلاد غریبی، محسن یوسفی، مهدی خیری، میثم تقی زاده، مسعود نظرزاده، معین عباسیان، محمد علی مردانی

سرمربی: رضا مهاجری

دقیقه حساس:

دقیقه 10: شوت مهاجم پدیده با دخالت مظاهری دروازه بان ذوب به اوت رفت.

دقیقه 16: شوت سرضرب میلاد غریبی به سمت دروزاه ذوب آهن با واکنش خوب مظاهری مهار شد.

دقیقه 37: ارسال رجب زاده از جناح چپ به حسن زاده رسید او هم با یک ضربه سر ضرب توپ را به بالای دروزاه پدیده فرستاد.

دقیقه 42: خطای بادامکی روی حمام یک ضربه آزاد بیرون محوطه جریمه را نصیب بازیکنان ذوب کرد. رجب زاده که پشت این توپ ایستاده بود توپ را مستقیم به قصد دروازه شوت کرد که روشنگر با مشت این ضربه را به اوت فرستاد.

دقیقه 59: سانتر خوب علی حمام از جناح راست حسن زاده را صاحب موقعیت کرد او هم با یک ضربه سر توپ را به بالای دروازه فرستاد.

دقیقه 74: پاسی از جناح راست نصیب مهدی پور شد و او ضربه را به جایی زد که روشنگر حضور داشت.

گل:

مسعود حسن زاده مهاجم بلندقامت ذوب آهن که صحبت جدایی اش از این تیم شنیده می شود، پیش از سوت پایان نیمه اول در دقیقه 1+45 از اشتباه مدافع پدیده از فاصله نزدیک با ضربه بغل پا روشنگر را تسلیم کرد و تیمش را با یک گل روحیه بخش به رختکن فرستاد. او توپ را با سینه کنترل کرد و با گذر از خمیسی از فاصله نزدیک به گل رسید.

پاس حدادی فر در محوطه جریمه به حسن زاده رسید و او بعد از کنترل توپ با یک ضربه به سمت چپ دروازه روشنگر گل دوم خودش و ذوب را به ثمر رساند.

اشتباه دروازبان پدیده و بیرون آمدن او از درون دروازه باعث شد که یک موقعیت خوب نصیب مرتضی تبریزی شود او هم با یک ضربه دروازه خالی پدیده را باز کرد.

داور خطای پنالتی را به نفع پدیده گرفت و محسن یوسفی که پشت این ضربه ایستاده بود توپ را به گوشه دروازه مظاهری زد تا یکی از گلها را پاسخ بگوید

.............................................................................................................

استقلال اهواز1 – فولاد 2

ورزشگاه: 

تختی اهواز

داور: 

رضا کرمانشاهی کمک داوران: رسول فروغی – قهرمان نجفی – جواد شرفی

استقلال اهواز:

پرویز کریمی، سعید قزل، محمداسماعیل نظری، حسین بهرامی، شاهین مجیدی، طالب ریکانی، غلامعباس آشوبی ، عادل کلاه کج علی هلیچی، رضا بهمئی ومحمدغلامی

سرمربی: عبدالله ویسی

فولادخوزستان :

علی سلیمی، مساریچ، محمدرضا خانزاده، بهمن کامل، مهدی بدرلو، چاگو، ساسان انصاری، اکبر ایمانی، امیرحسین فشنگچی، اسماعیل شریفات، حسین ابراهیمی

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

دقیقه حساس:

دقیقه 6: پاس فوق العاده چاگو از میانه ی زمین پشت مدافعین به ساسان انصاری رسید اما ضربه ی این بازیکن در حالت تک به تک را پرویز کریمی در اختیار گرفت.

دقیقه 9: سانتر خطرناکی ها استقلال ها از سمت چپ را علی سلیمی با یک دست برگرداند و در ادامه توپ را مدافعین دور کردند.

دقیقه 14: ضربه آزاد زیبای حسین ابراهیمی را پرویز کریمی با زحمت به کرنر فرستاد.

دقیقه 17: ضربه ی راه دور حسین ابراهیمی را کریمی با یک عکس العمل عالی به بیرون فرستاد.

دقیقه 37: سانتر استقلالی های اهواز برای محمد غلامی با دخالت خانزاده مواجه شد که داور این درگیری را خطا دانست و اعلام پنالتی برای تیم استقلال اهواز کرد.

دقیقه 43: سرنگونی شریفات در محوطه جریمه را داور خطا ندانست و به دلیل تمارض یک کارت زرد به شریفات داد، تصمیمی که با اعتراض شدید شریفات مواجه شد.

دقیقه 45+2: پاس فولادی ها به شریفات رسید اما ضربه ی این بازیکن را بازهم پرویز کریمی به کرنر فرستاد.

دقیقه 60: پاس بهمن کامل به شریفات درون محوطه جریمه رسید و ضربه ی شریفات را پرویز کریمی به سختی به کرنر فرستاد.

دقیقه 69: ضربه ی شاهین مجیدی در آغوش سلیمی آرام گرفت.

دقیقه 71: شوت از راه دور چاگو با اختلاف از دروازه کریمی به بیرون رفت.

دقیقه 72: شوت از راه دور طالب ریکانی پس از جاگذاشتن یکی دوبازیکن فولاد از بالای دروازه با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 73: پاس زیبای حسین ابراهیمی به شریفات رسید و ضربه ی شریفات با پای چپ با اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت.

دقیقه 75: اسماعیل شریفات در حالت تک به تک با پرویز کریمی یک ضربه چیپ زد که این ضربه چیپ با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه 78: کرنر حسین ابراهیمی ابا ضربه سر مساریچ همراه شد اما توپ به بیرون رفت.

گل:

فرزاد آشوبی توانست در دقیقه 38 از روی نقطه پنالتی دروازه ی فولادخوزستان را با یک ضربه دقیق باز کند.

کرنر ارسالی فولادی ها به حسین ابراهیمی رسید ضربه ابراهیمی به مدافعان برخورد کرد و توپ برگشتی را مهرداد جماعتی به گل تبدیل کرد.

حاشیه :

دراگان اسکوچیچ به دلیل اخراج در بازی قبل از جایگاه ویژه نظاره گر بازی شاگردانش خواهد بود.



.............................................................................................................

استقلال 1 - سایپا 1

ورزشگاه: 

آزادی

داور: 

علیرضا فغانی ؛ کمک‌ها: سعید علی‌نژادیان، حسن یوسفی و وحید ملکی

استقلال تهران:

سید مهدی رحمتی، هرائر مگویان، حنیف عمران‌زاده، خسرو حیدری، میثم مجیدی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، بهنام برزای، محسن کریمی، جابر انصاری و سجاد شهباززاده

سرمربی: پرویز مظلومی

سایپا:

راتکو دوجکویچ، مجید ایوبی، سجاد مشکل‌پور، علی زینالی، ابراهیم شکوری، جواد نکونام، روزبه شاه‌علی‌دوست، ابراهیم صادقی، مهدی ترابی، غلامرضا رضایی و رضا نوروزی

دقیقه حساس:

دقیقه 3: ضربه آزاد جواد نکونام از فاصله 25 متری از بالای دروازه استقلال به اوت رفت.

دقیقه 10: پاس به عقب نوروزی را رضایی با شوت روی پا زد که توپ او با اختلاف راهی اوت شد.

دقیقه 11: پاس در عرض خطرناک برزای به مقابل دروازه سایپا را ایوبی به کرنر فرستاد.

دقیقه 12: ضربه سر عمران‌زاده بعد از کرنر حیدری در اختیار دوجکوویچ قرار گرفت.

دقیقه 13: کریمی بعد از حرکت در عرض از پشت محوطه جریمه با پای راست شوت‌زنی کرد که توپ او در حال رفتن به کنج دروازه سایپا را دوجکوویچ به کرنر فرستاد.

دقیقه 13: دروازه‌بان سایپا باز هم مانع از ثمر بخش بودن کرنر خسرو حیدری شد.

دقیقه 19: پاس اشتباه صادقی شهباززاده را صاحب توپ کرد اما این بازیکن هم نتوانست کاری انجام دهد و شوت او بعد از برخورد به ایوبی راهی کرنر شد.

دقیقه 19: بازیکنی از استقلال روی تیر یک نبود که از سانتر خوب برزای استفاده کند.

دقیقه 21: ارسال کریمی از جناح چپ زمین بدون اینکه به بازیکنی برخورد داشته باشد به اوت رفت.

دقیقه 29: صادقی ضربه آزاد سایپا را سریع آغاز کرد و به ترابی که از سمت راست فرار کرده بود داد اما این توپ فقط یک کرنر داشت.

دقیقه 31: شوت ریباند شده صادقی توسط مدافعان استقلال را در یک رفت و برگشت ایوبی با ضربه روی پا زد که توپ او از بالای دروازه رحمتی عبور کرد.

دقیقه 37: شوت راه دور زمینی ابراهیمی از روی ضربه آزاد در اختیار دوجکوویچ قرار گرفت.

دقیقه 39: ضربه بی‌دقت نوروزی با فاصله زیادی به اوت رفت.

دقیقه 49: توپ‌گیری و فرار عالی ترابی نوروزی را در موقعیت خوبی قرار داد اما ارسال زمینی او از سمت چپ توسط مدافعان استقلال دور شد.

دقیقه 55: ارسال چشمی به دهانه دروازه سایپا توسط ایوبی دور شد.

دقیقه 64: اولین شوت در چارچوب استقلال را نوروزی زد که رحمتی در دو مرحله جمع کرد.

دقیقه 72: شوت کم قدرت زینالی از داخل محوطه جریمه راهی اوت شد.


گل:

 اولین تعویض مظلومی جواب داد. یعقوب کریمی در دومین نفوذ خطرناکش از سمت چپ با یک پاس به عقب پشت 6 قدم توپ را به جابر انصاری رساند و او نیز درازکش دروازه سایپا را باز کرد و چهارمین گل فصلش را زد.

میداوودی سمت راست زمین ترابی را صاحب توپ کرد که ارسال او بعد از دفع توپ رحمتی با کف دست زینالی را مقابل دروازه خالی استقلال قرار داد و این بازیکن هم گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.


حاشیه:

* میدواوودی بازیکن سابق استقلال و فعلی سایپا روی نیمکت قرار گرفته است.

* مربیان دو تیم پیش از شروع مسابقه برخورد گرمی با هم داشتند.

* نکونام قبل از بازی به سمت مظلومی رفت و از او رخصت گرفت. ضمن اینکه نکونام و رحمتی نیز همدیگر را در آغوش گرفتند.

* استقلال بدون محروم به این بازی آمده اما سایپا حامد فلاح‌زاده و وحید اسماعیل‌بیگی را در اختیار ندارد.

* هنگامی که میلاد میداودی قصد ورود به رختکن را داشت طرفداران استقلال به احترام این بازیکن از جای خود بلند شده و بارها و بارها او را تشویق کردند. میداودی نیز در واکنش به این شعارها به سمت آنها رفت و به ابراز احساساتشان پاسخ داد.

* اوسیانو کروز مربی تیم ملی به همراه آرین قاسمی مترجم کی‌روش وارد جایگاه خبرنگاران شده و برای دقایقی در این جایگاه حضور داشتند. این دو نفر قبل از حضور در ورزشگاه آزادی به مرکزی رفته بودند که کمپین کتابخوانی نام داشت و البته اوسیانو به درخواست یکی از مسئولان برگزاری بازی مبنی بر گرفتن عکس با کاغذی که روی آن نوشته شده بود من کتاب می‌خوانم پاسخ مثبت داد.

* حنیف عمران‌زاده در بین دو نیمه وقتی اصغر حاجیلو را دید به سمت او رفت و با سرپرست سایپا خوش و بش کرد.

* مهدی ارژنگ‌نیا آنالیزور تیم استقلال به هنگام مواجه شدن با میداودی برخورد گرمی با این بازیکن داشت.

* حدود 50 نفر از طرفداران تیم سایپا در گوشه‌ای از ورزشگاه حضور دارند و تیم محبوب خود را تشویق می‌کنند.

* گوینده ورزشگاه تعداد تماشاگران حاضر در استادیوم را 11 هزار نفر اعلام کرد در حالی که در خوش‌بینانه‌ترین حالت نزدیک به 7 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند. این اظهارنظر باعث تعجب حاضرین در استادیوم شده بود.

* هنگامی که در دقیقه 70 علی زینالی نتوانست از فرصت به دست آمده مقابل دروازه استقلال استفاده کند مجید جلالی به شدت کنار خط حرص و جوش می‌خورد.

* درگذشت هوادار پرسپولیس در ورزشگاه تختی و اخبار منتشره پیرامون این موضوع به گوش تماشاگران حاضر در ورزشگاه و مسئولین رسید و آنها از این موضوع ابراز تاسف می‌کردند.



*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۹ آذر ۱۳۹۴
فغانی بهترین داور و.......................................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۰۹ آذر ۱۳۹۴
ای ول استقلال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۰۹ آذر ۱۳۹۴
پس فیلم گل پرسپولیس کجاست؟
آخرین اخبار