دبیری: کی‌روش ملزم به پاسخگویی به کفاشیان است

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال ایران اظهار کرد: کی‌روش طبق قراردادی که دارد باید هماهنگی لازم را در هر شرایط با رییس فدراسیون انجام دهد.

دیبری: کی‌روش ملزم به پاسخگویی به کفاشیان استشهرام دبیری عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد: طبق اساس‌نامه‌ای که در فدراسیون ایران وجود دارد، قانون و یا بندی برای منع و یا ممنوعیت شخص یا کسی که برای اولین بار و یا چندمین بار پیاپی قصد شرکت کردن در بحث کاندیدا فدراسیون را دارد وجود نخواهد داشت.

وی ادامه داد: اگر ما بخواهیم به این بحث یا موضوع واکنشی نشان دهیم ممکن است با خود فیفا برای عدم هماهنگی دچار مشکلات گسترده‌ای نیز بشویم.

دبیری افزود: من نمی‌توانم در حال حاضر بگویم که کفاشیان در ادامه برای کاندیدا شدن فردی مناسب است یا خیر، چرا که ممکن است به جانب‌داری نیز متهم بشوم.

وی ادامه داد: تا این لحظه کسی در انتخابات پیش رو که قرار است در اواسط اسفندماه برگزار شود شرکت و ثبت‌نام به عمل نیاورده است.

دبیری در خصوص کی‌روش افزود: کی‌روش طبق قراردادی که دارد باید تمامی هماهنگی لازم در هر شرایط را با رییس فدراسیون انجام دهد و تا زمانی که کی‌روش  این کار انجام دهد فدراسیون به طور قطع حمایت‌های خود را با او ادامه خواهد داد.

وی در پایان گفت: سعی شده است تمامی امکانات مورد نیاز و یا انجام بازی‌های تدارکاتی را هماهنگ کرده و با پشتیبانی‌های مالی که به عهده ما نیز می‌باشد کماکان از تیم ملی حمایت کنیم و اگر غیر این صورت باشد می‌توان حق را به کی‌روش داد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: دیبری ، کفاشیان ، کی‌روش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار