اردبیل؛

انتخابات و اقتصاد مقاومتی در اولويت برنامه های استان اردبيل

استاندار اردبیل گفت: برگزاری سالم و پرشور انتخابات آتی و بستر سازی برای تحقق اقتصاد مقاومتی مهم ترین برنامه های کاری ما در استان اردبیل هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش افزود: رسالت مسوولان اجرایی در انتخابات، رسالتی بس مهم و حساس است بنابراین انتظار داریم مدیران مرتبط، با همت مضاعف مسائل اجرایی انتخابات را پی گیری کنند.

وی فرمانداران را به استفاده از تجارب همکاران بازنشسته در برگزاری انتخابات، تشکیل به موقع هیات های اجرایی، رصد مستمر مسائل امنیتی مرتبط با انتخابات و مستند سازی فرآیندهای این امر فراخواند و ادامه داد: هیچ عامل اجرایی حق ندارد بر له یا علیه نامزدی موضع گیری و یا حتی سخنی بر زبان آورد.

خدابخش به موضوع مهم اقتصاد مقاومتی هم پرداخت و با اشاره به راه اندازی ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی در استان خاطرنشان شد: فرمانداران نسبت به تشکیل ستاد مشابه در شهرستان محل ماموریت خود اقدام و حمایت واقعی از تولید را در سرلوحه کارهای شان قرار دهند.

وی به برخی اتفاقات سیاسی به وقوع پیوسته در بعضی از کشورهای منطقه هم اشاره کرد و گفت : درحال حاضر بازار مناسبی در کشور روسیه برای صدور محصولات غذایی تولیدی در استان از جمله مرغ و سیب زمینی فراهم شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.