برگزاری پانزدهمین کنگره سراسری شنوایی‌شناسی ایران

پانزدهمین کنگره سراسری شنوایی‌شناسی ایران از ۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت ۹۵ در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر فرنوش جاراللهی، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران و دبیر علمی پانزدهمین کنگره سراسری شنوایی‌شناسی ایران با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری این کنگره سراسری تبادل اطلاعات علمی و بحث و بررسی و همچنین به اشتراک گذاشتن مباحث نوین و جدیدی که در رشته شنوایی‌شناسی مطرح می‌شود و آگاهی جامعه متخصص از موضوعات پژوهشی شنوایی مربوط به پیشگیری، تشخیص و درمات توانبخشی مشکلات شنوایی و تعادلی و وزوز گوش می‌باشد. 

وی گفت: مهم‌ترین محور کنگره امسال با تاکید بر بحث‌های ارزیابی و توانبخشی آسیب‌های شنوایی مرکزی در نظر گرفته شده است. 

دبیر علمی پانزدهمین کنگره شنوایی‌شناسی عنوان کرد: در این کنگره سعی شده کلیه مباحث و محورهای رشته شنوایی‌شناسی اعم از پیشگیری، تشخیص و توانبخشی را داشته باشیم و امسال بیشترین تاکیدمان بر روی آسیب‌های شنوایی مرکزی است زیرا یکی از موضوعات مهم روز دنیا است و بیش از شش سال است که در دانشگاه علوم پزشکی ایران آموزش مبخث توانبخشی شنوایی مرکزی نیز بطور علمی و عملی برای دانشجویان کار‌شناسی ارشد آغاز شده است. 

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار داشت: در این کنگره از سخنرانان برجسته ایرانی خارج از کشور و همین طور از سخنرانان خارجی دعوت به عمل آمده و این کنگره دارای سقف امتیاز باز آموزی برای کلیه شرکت کنندگان در کنگره می‌باشد. 

 وی گروه هدف را فارغ التحصیلان کلیه مقاطع شنوایی‌شناسی، علوم مرتبط اعم از گفتار درمانی، کار درمانی، روان‌شناسی، بهداشت عمومی وعلوم اعصاب و گروه‌های پزشکی گوش و حلق و بینی، اطفال، مغز و اعصاب و گروه‌های مرتبط با مباحث علوم شنوایی و تعادل بر شمرد. 

جاراللهیدر خاتمه یادآور شد: مهلت ارسال مقالات به دبیر خانه کنگره حداکثر تا ۲۰ بهمن ماه ۱۳۹۴ می‌باشد و برای اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی aud۲۰۱۶. com مراجعه کنند. 
پانزدهمین کنگره شنوایی‌شناسی ایران از ۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت ماه ۹۵ در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.