زنجان؛

شهدا پايه گذار امنيت جامعه اسلامي ما هستند

رييس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان زنجان شهدا را اسوه هاي صبر و استقامت دانست و گفت : شهدا پايه گذار امنيت جامعه اسلامي ما هستند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ حجت الاسلام عباسی در ديدار با خانواده شهيد " اميرخاني " گفت : شهدا پايه گذار امنيت جامعه ما بوده و وظيفه همه ما و مردم اين است از اين امنيت ايجاد شده پاسداري كرده و رهرو راه شهدا باشيم .

وي بر رواج و نهادينه شدن فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه بويژه در بين قشر جوان تأكيد كرد و افزود: پايبندي به راه شهدا و گام نهادن در اين مسير بايد سرلوحه تمام امورات قرار گيرد .

عباسي گفت : تا زمانيكه كه قدردان خون شهيدان و ادامه دهنده راه آنان باشيم، مسير انقلاب روشن و تأثيرش در معادلات جهاني روز افزون است.

ايشان شهدا را هدايتگر و چراغ راه دانست و افزود : قدم برداشتن در راه شهدا و بازگويي رشادت ها و ايثارگري هاي آنان از واجبات امروز جامعه است.

رييس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان زنجان ضمن ياد و خاطره اين شهيد بزرگوار تصريح كرد : ايشان به عنوان مظهري از اقتدار نيروي انتظامي با جانفشاني خود برگ زريني در كارنامه يگانهاي ويژه رقم زد.

وي خانواده معظم شهداء را به عنوان نماد ترويج فرهنگ ايثار و شهادت ياد كرد و گفت : خانواده شهداء الگو و چشم و چراغ ملت ايران اسلامي هستند.

درادامه اين ديدار مادر شهيد گرامي عنوان داشت شهيد اميرخاني علاقه زيادي به حضرت علي اكبر (ع) داشت و وصيت نموده بود كه پس از شهادت من به هيچ عنوان براي من گريه نكنيد و در سوگ حضرت علي اكبر (ع) گريه نمايد .

مادر شهيد گرانقدربه نقل از عموي ايشان در خوابي كه ازاين شهيد گرانقدر ديده بود اين چنين بيان نمود كه قبر شريف شهيد پر از آب شده و شهيد اظهار گلايه مي کرد

عموی این شهید بزرگوار با مراجعت از تهران به زنجان به منظور مرمت قبر شهيد مشاهده كرده بود كه هيچگونه اثري از آب در قبر شهيد نيست و اين قضيه را با مادر شهيد در ميان گذاشته بود كه مادر شهيد گفته بود كه چرا اين قضيه مرمت قبر شهيد را با من در ميان نگذاشته ايد و در جواب خواب عموي شهيد گفتند كه من روز گذشته در فراغ فرزند شهيد زياد گريه نمودم و آبي كه شما در قبر فرزند شهيدم ديده ايد بخاطر گريه هاي من بوده و از آن روز به بعد ديگر براي فرزندم گريه نكرده ام و در اوقات دل تنگيم براي حضرت علي اكبر (ع)گريه مي نمايم .

در پايان مراسم با نثار فاتحه به روح پرفتوج شهيد پاسدار بسيجي عباس امير خاني واهداء لوح و هداياي فرهنگي و نقدي از ايثار و فداكاري مادر گرانقدر شهيد تقدير به عمل آمد


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.