یاسوج ؛

200میلیاردریال از اعتبارات طرح های عمرانی گچساران جذب شد

فرماندار گچساران گفت: بیش از 200 میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی استانی و دو درصد نفت و گاز سال 94 این شهرستان تاکنون جذب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج عبدالرحیم رحیمی افزود: بیش از 430 میلیارد ریال اعتبار، امسال از محل اعتبار استانی و دو درصد نفت به این شهرستان اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: از این میزان اعتبارات 340 میلیارد ریال از محل اعتبارات دو درصد نفت و 90 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی است.

رحیمی ادامه داد: 33 درصد از اعتبارات استانی و 50 درصد از اعتبارات دو درصد نفت سال 94 این شهرستان تاکنون جذب شده است.

فرماندار گچساران گفت: بیش از 280 طرح عمرانی در زمینه های گوناگون در مناطق مختلف این شهرستان در دست اجراست.
وی میزان پیشرفت فیزیکی این طرح ها را 30 تا 90 درصد اعلام کرد و افزود: این طرح ها در حوزه های مختلف شامل راه، انرژی، آب، عمران شهری و روستایی، بهداشت و درمان، ورزش، فضای آموزشی، گردشگری، فرهنگی و مذهبی در دست اجراست.

رحیمی افزود: 132 میلیارد و 568 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات ماده 180 امسال برای اجرای 50 طرح عمرانی در این شهرستان اختصاص یافت که تاکنون در این زمینه اعتباراتی تخصیص داده نشده است.

وی بیان کرد: این میزان اعتبارات برای زیرسازی و آسفالت راه های روستایی، عمران شهری، بهداشت و درمان، عمران روستایی، کشاورزی و تامین آب هزینه خواهد شد.

رحیمی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی طرح های در دست اجرای این شهرستان رضایت بخش است، ابراز داشت: تکمیل و افتتاح طرح های نیمه تمام از اولویت های مهم کاری مسئولان شهرستانی است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام /ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.