«لانه خرگوش» سه شنبه و چهارشنبه اجرا ندارد

نمایش «لانه خرگوش» به کارگردانی فریبرز کریمی، سه شنبه و چهارشنبه، 10 و 11 آذر اجرایی ندارد و از روز پنجشنبه به اجراهای خود ادامه می دهد.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی، نمایش «لانه خرگوش» نوشته دیوید لیندزی ابر به کارگردانی فریبرز کریمی که در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به روی صحنه می رود، سه شنبه و چهارشنبه، 10 و 11 آذر به دلیل همزمانی با ایام اربعین اجرایی ندارد و از روز پنجشنبه، 12 آذر، به اجراهای خود ادامه می دهد.
 
در این نمایش 80 دقیقه ای بازیگرانی همچون ( به ترتیب ورود به صحنه)؛ شکیبا فدایی، مینا زمان، حسام محمودی، نوشین مسعودیان، سینا بالاهنگ به ایفای نقش می پردازند. همچنین، مدیر اجرایی: آوا درویشی، دستیار کارگردان: طاها سرایی، طراحان صحنه: نیما تبریزی و آرزو خزان بیک، طراح لباس: نسرین خرمی، آهنگساز: سارا بیگدلی شاملو، طراح گریم: حسانه فرقانی، طراح گرافیک: پرناز کریمی، منشی صحنه: ملینا آل علی، مدیر تبلیغات: نوید آغاز، مدیر روابط عمومی: امیر پارسائیان مهر گروه اجرایی این نمایش را تشکیل می دهند.
 
«لانه خرگوش» کاری از گروه تئاتر بوهمی است که تا 17 آذر، هر شب ساعت 20 در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه می رود. این نمایش درباره خانواده ای است که 8 ماه است پسر چهار ساله اشان در اثر تصادف رانندگی مرده است و آنها هنوز مشغول دست و پنجه نرم کردن با این ماجرا هستند. این نمایش، پیش از این در شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی در سال 92 اجرا شده  است. نامزد دریافت جایزه در بخش های کارگردانی، بازیگری زن، طراحی صحنه، طراحی لباس، موسیقی و پوستر افتخارات این نمایش در این دوره از جشنواره می باشد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.