در سوگواری اربعین؛

«عقیق» جایگزین مسابقه «دو به دو» می‌شود

ویژه برنامه «عقیق» با فرا رسیدن مناسبت‌های مذهبی جایگزین مسابقه «دو به دو» بر روی آنتن رادیویی شبکه جوان می‌رود.

عاطفه شیوافر تهیه‌کننده برنامه «عقیق» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «عقیق» یک برنامه مناسبتی است که در گروه جوان و جامعه شبکه رادیویی جوان تولید شده است.
 
وی ادامه داد: برنامه «عقیق» جایگزین مسابقه «دو به دو» زندگی انسان‌هایی را روایت می‌کند که خودشان الگو و قهرمان زندگی شخص‌های دیگری هستند در اصل «عقیق» سعی دارد تعبیر درستی را از انتخاب الگوهای زندگی و قهرمانان تعریف کند.
 
تهیه‌کننده مسابقه «درگوشی» بیان کرد: تمام تلاشمان را کرده‌ایم سوژه‌هایی را پیدا کنیم که در پایان تعریف درستی را از الگوهای زندگی داشته باشیم.
 
شیوافر در خصوص ساختار برنامه «عقیق» اظهار داشت: «عقیق» کاری از گروه جوان و جامعه است که با بخش‌های مستند و حضور کارشناس در قالب یک برنامه ترکیبی بر روی آنتن شبکه جوان می‌رود.
 
وی در ادامه در خصوص متفاوت بودن برنامه «عقیق» عنوان کرد: در زمانی که هدف از طراحی یک برنامه رادیویی به میان می‌آید باید تمام مولفه‌هایی را که می‌تواند به جذب مخاطب کمک کند را در نظر گرفت من هم همه سعی‌ام را کرده‌ام که با حضور کارشناسان جوان، سوژه‌های روان و اجتماعی به زبان خود جوانان و شیوا را در نیم ساعت برنامه‌ای که تولید می‌کنم رعایت کرده باشم.
 
شیوافر درباره تعامل خود با مخاطبان رادیویی گفت: با این حال که برنامه «عقیق» یک برنامه تولیدی است به عقیده من مطمئن هستم که در اولین برنامه خود «عقیق» می‌تواند پیام خود را به مخاطبان برساند همیشه نباید به طور مستقیم با شنونده در ارتباط بود گاهی رسالت یک برنامه می‌تواند این تعامل دو سویه را رقم بزند.

گفتنی است برنامه «عقیق» با فرا رسیدن مناسبت‌های مذهبی در طول سال بر روی آنتن شبکه رادیویی جوان می‌رود و همچنین این هفته «عقیق» در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت 20 تا 20:30 پخش می‌شود.
 
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.