معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه منصوب شد

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه علامه معاون فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه منصوب شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی حسن ملکی به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه منصوب شد.

مراسم تودیع و معارفه معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه با حضور رئیس، معاونان و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و نمایندگان انجمن‌های علمی و تشکل‌های دانشجویی دانشگاه برگزار شد.

حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش ها و خدمات معاون فرهنگی و اجتماعی سابق این دانشگاه اظهار داشت: با همکاری و همفکری وی به عنوان مشاور امکان برگزاری نشست هایی با حدود ۳۰۰ عضو هیات علمی دانشگاه برای گفتگو، همفکری و هم اندیشی برای بنده فراهم و از این طریق امکان تدوین برنامه استراتژیک دانشگاه برگرفته از این جلسات نیز فراهم شد.

وی به ضرورت توجه به برخی اقدامات برای فراهم کردن زمینه فعالیت سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دانشجویان علاقمند اشاره کرد و گفت: امیدوارم با زیرساخت‌های بوجود آمده زمینه فعالیت دانشجویان علاقمند در حوزه سیاسی نیز فراهم شود.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی اضافه کرد: متاسفانه با وجود تلاش‌های به عمل آمده و اما برخی از مشکلات فعالیت دانشجویان علاقمند به حوزه سیاسی چندان تقویت نشده است و باید شرایط برای این فعالیت فراهم شود.

سلیمی با بیان رعایت حفظ اصول و مبانی نظام در این خصوص تصریح کرد: دانشجویان علاقمند در این زمینه باید بتوانند اندیشه خود را در چارچوب های فکری نظام شجاعانه بیان کنند.

وی از اقدامات موثر در زمینه فعالیت کانون‌های فرهنگی، نشریات و گسترش آموزش های فوق برنامه در این معاونت تقدیر کرد و افزود: این اقدامات بسیار مناسب بود اما با حد مطلوب مورد انتظار فاصله دارد که امیدواریم این روند بهبود یابد.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی بیان داشت: با توجه درخواست‌های مکرر دکتر ذکیانی به دلیل مشکلات جسمی حاصل از جانبازی ایشان و سنگینی کار و فعالیت های گسترده در این حوزه، مسئولیت این بخش از دانشگاه به فرد دیگری محول شد.

سلیمی با اشاره به اهمیت توجه به درخواست‌های قانونی و به حق دانشجویان خواستار برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های گسترده انجمن‌های علمی وکانون‌های فرهنگی شد و اظهار داشت: امیدوارم با درایت، برنامه‌ریزی و با تقویت روحیه تعامل و مشارکت میان همکاران و دانشجویان شاهد فضای آزاد اندیشی منطبق با اهداف کلی نظام در این حوزه باشیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار