نجاری:

رکوردهای کامپوند راضی کننده نبود

دبیر سازمان تیم های ملی تیروکمان گفت: رکورد کمانداران کامپوند در مسابقات انتخابی تیم ملی به حد نصاب نرسید.

امید نجاری در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط کمانداران در رقابت های انتخابی تیم ملی اظهار داشت: مسابقات انتخابی تیم ملی تیروکمان در رشته کامپوند و ریکرو برگزار شد که 306 ورزشکار دراین رقابت ها شرکت کردند.

نجاری درباره رکورد کمانداران در این مسابقات گفت: رکورد کمانداران بخش ریکرو خوب بود اما درکامپوند متاسفانه رکوردها به حد نصاب نرسید و فقط فرشته قربانی به سطح موردنظر رسید.  

وی افزود: میانگین رکورد آقایان 695 وخانم ها  670 بود که هیچ کدام از ورزشکاران آن را ثبت نکردند، چون رکورد ملی پوشان کامپوند بالا و در سطح جهانی است و برای دیگر کمانداران شکستن سخت است.
 
نجاری گفت: در پایان مسابقات برترین ها مشخص شدند که در ریکرو مردان حسن دلشاد، مهراد نادری، عباسعلی خسروی، اول تا سوم شدند، در ریکرو بانوان مریم محمودی سرشت، سمیه ماهیگیران، رویا نوریان درجایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.

همچنین در کامپوند مردان نیز امید طاهری، مهرداد فلاحتی، جبرئیل عبادی اول تا سوم شدند، در کامپوند زنان نیز فرشته قربانی، سکینه قاسم پور و سمیه عباسپور رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی درباره شروع اردو تیم های ملی گفت: افراد انتخاب شده به اردو تیم ملی دعوت می شوند تا صلاحدید کادر فنی و اعضای تیم ملی مشخص شود، اردو تیم ریکرو از 13 آذر و اردوی تیم کامپوند از 23 آذر آغاز می شود.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار