قادری:

هیچکس حامی مالی ام برای بهبود بیماری ام نشد

ملى پوش دوچرخه سوارى گفت: هیچکس حامی مالی ام برای بهبود بیماری سرطان و درمان نشد و هم اکنون تنها مشکلم بحث مالی است.

محمد قادرى در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه هاى گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: امشب برای درمان بیماری ام به آمریکا سفر خواهم کرد و برنامه ى معلمی ام را دورادور مدیریت خواهم کرد تا دانش آموزانم با مشکل مواجه نشوند و پس از بهبود بیماری ام به کشور باز خواهم گشت.

وی افزود:یکی از اهدافی که به دنبال آن هستم راه اندازی خیریه ای برای محصلان و ورزشکارانی است که بیمار شده اند و باید به آنها کمک کرد، که هم اکنون این موسسه راه اندازی شده است و در بخش هایی که توانایی داشته باشد مردم را  یاری می کند و بیت الهه عباسپور و ورزشکاران دیگر هم که به این مریضی مبتلا شده بودند تا جایی که از دستمان بر آمد کمک کردیم زیرا یک بیمار سرطانی برای پیدا کردن یک پزشک متخصص و گرفتن وقت دکتر ممکن است یک پروسه ی 6 ماهه زمان ببرد که ما در این موسسه با گرفتن وقت از یک پزشک متخصص در این حوزه زمان را کوتاه تر می کنیم .
 
وی یاد آور شد: ملی پوش تیم پیشگامان (رامین مهربانی) نیز متاسفانه به این بیماری مبتلا شده و هم اکنون در شیراز مشغول درمان است.

قادری در خصوص هدفش پس از بهبودی در ورزش خاطر نشان کرد: من رکورد دار ایران هستم و 10 سال پیاپی عضو تیم ملی و قهرمان آسیا شده ام، بنابراین پس از بهبودی حتما ورزش را ادامه خواهم داد.
 
وی در خصوص اسپانسری که برای بهبود بیماری اش به تازه گی اعلام آمادگی کرده بود یاد آور شد: آن اسپانسر هم کنار رفت و هم اکنون تنها مشکل ما پول است و کسی هم تا به حال برای یاری ما جلو نیامده است.

گفتنی است: چشمان مردم مشتاق بازگشت این رکابزن و معلم فداکار با بهبودی کامل به کشور است و آرزوی قلبی ایرانیان بازگشت این رکابزن با سلامتی کامل است.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.