توضیح اورژانس درمورد مرگ هوادار پرسپولیس

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران با ابراز تاسف از مرگ یک هوادار تیم فوتبال پرسپولیس در مسابقه روز دوشنبه این تیم با نفت تهران، از آنچه همکاری نکردن مسوولان ورزشگاه تختی خواند،انتقاد کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،حسن عباسی روز سه شنبه درباره جزییات این حادثه افزود: درساعت 15:37عصر روز گذشته در حین برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس و نفت یک مرد68 ساله در سکوی ورزشگاه به هنگام زدن گل تیم پرسپولیس دچار ایست قلبی تنفسی شد.

وی با بیان اینکه تکنسین های اورژانس تهران دو گروه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس را به ورزشگاه تختی اعزام کردند،افزود: بدلیل حضور دو گروه آمبولانس بخش خصوصی که طرف قرار داد باشگاه نفت تهران بوده از حضور آمبولانس های اورژانس تهران به داخل ورزشگاه جلوگیری شد و تکنیسین های اورژانس به همراه آمبولانس ها در محوطه بیرون ورزشگاه مستقر شدند.

عباسی گفت: ابتدا فرد مصدوم به آمبولانس بخش خصوصی مراجعه کرده اما از پذیرش این فرد جلوگیری می کنند.

وی با بیان اینکه آمبولانس های اورژانس در بیرون ورزشگاه حضور داشته اند،افزود: یکی از تماشاگران دوان دوان خود را به محل حضور عوامل اورژانس می رساند و خبر مصدومیت یک تماشاگر را به ما می دهد که از ورود آمبولانس از درب اصلی ورزشگاه جلوگیری شد و تکنیسین های اورژانس مجبور شدند از درهای پشتی بر بالین فرد مصدوم حاضر شوند.

عباسی تاکید کرد: عوامل اورژانس سه دقیقه بعد بر بالین فرد مصدوم حاضر شده و همزمان با آغاز عملیات احیای قلبی و ریوی ، بیمار را به بیمارستان بعثت ناجا منتقل می کنند.

وی خاطرنشان کرد: به رغم انجام عملیات احیا و انتقال سریع بیمار به بیمارستان و تلاش های پزشکان بیمارستان این فرد جان خود را بر اثر سکته قلبی از دست داد.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از همکاری نکردن مسئولان ورزشگاه تختی تهران انتقاد کرد و گفت: تکنیسین های اورژانس تهران که متولی امر درمان شهروندان تهرانی است از ورود آنها به ورزشگاه جلوگیری شد.

دیدار تیمهای فوتبال پرسپولیس و نفت تهران عصر دوشنبه در ورزشگاه تختی برگزار و دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.


منبع:ایرنا

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/
برچسب ها: پرسپولیس ، نفت ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۱۱ آذر ۱۳۹۴
به خاطر پرسپوليس كه اين كار و نمي كنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۱۰ آذر ۱۳۹۴
خدا رحمتش کنه وبه خانوادش صبر بده
آخرین اخبار