آثار سوگواره خمسه در اربعین حسینی به صحنه خواهند رفت

نمایش های دومین سوگواره هنرهای نمایشی و آئین های مذهبی خمسه در اربعین حسینی اجرا خواهند شد.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد اطلاع رسانی این سوگواره، دبیرخانه دومین سوگواره هنرهای نمایشی و آئین های مذهبی خمس اعلام کرد که آثار این رویداد نمایشی در روز اربعین نیز برگزار خواهد شد.

به این ترتیب در در بخش آئینی و میدانی؛ آئین «شروه خوانی» کاری ازماشاالله عباسیان و مجلس تعزیه «ورود به مدینه» کاری از احد صدقی از ساعت 18:30 در میدان امام حسین (ع) برگزار می شود.
 
در بخش صحنه ای نیز نمایش «پله آخر» کاری از ابراهیم آبادی در سالن اصلی تالار محراب  ساعت 17 و نمایش «حلقه» کاری از حمید ابراهیمی در فرهنگسرای ابن سینا ساعت 18:30 اجرای خود را آغاز خواهند کرد.

همچنین فرهنگسرای بهمن میزبان نمایش «اروند خون» نوشته ایوب آقاخانی و کارگردانی کوروش زارعی در ساعت 18:30 است. نمایش «فرجام» نوشته مرادی جعفری و کارگردانی رضا انوری از ساعت 16:00 در سالن کوچک تالار محراب اجرا می‌شود.

نمایش «شهادت خوانی شمعون و شهرزاد» نوشته فرهاد ارشاد و کارگردانی سمانه احمدی پور ساعت 19 در فرهنگسرای ارسباران، نمایش «مکالمه طولانی شبدیز و نگار» نوشته فرهاد ارشاد و کارگردانی میثم کرمی ساعت 17:30 در فرهنگسرای خاوران اجرای عمومی خود را آغاز خواهند کرد.
 
دومین سوگواره هنرهای نمایشی و آیین‌های مذهبی خمسه با حمایت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و به دبیری علی‌اصغر خسروی از هشتم الی 25 آذر ماه در تهران برپا می‌شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار