امیری:

تیم ملی در نقطه اوج آمادگی است/ در تپانچه خفیف 50 متر هم شانس مدال آوری داریم

سرمربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین گفت:در تپانچه خفیف 50 متر هم شانس مدال آوری داریم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در جریان برگزاری هشتمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین، حسین امیری، سرمربی تیم، در خصوص شرایط ملی پوشان این رشته صحبت هایی را مطرح کرد.

وی با اعلام رضایت از روند برگزاری تمرینات گفت: خوشبختانه اقداماتی که مد نظر داشتیم انجام شده و هم اکنون در نقطه ی خوبی به سر می بریم. ملی پوشان هم از نظر فنی و هم از نظر روحی و روانی در بهترین شرایط ممکن هستند. فضای حاکم بر تمرینات و اردو صمیمانه و راحت است و این به آرامش روانی تیراندازان کمک شایانی نموده است.

امیری افزود: با اینکه در ورزش حرفه ای پیش بینی کردن شاید کار درستی نباشد اما گاهی با توجه به شرایط کلی، بررسی رکوردها و جایگاه ورزشکاران به نسبت کشورهای دیگر می شود وقوع حوادثی را پیش بینی کرد. به عنوان مثال اوایل سال بود که اعلام کردیم در رقابت های پیش رو، سه جایگاه اول تپانچه بانوان در اختیار خودمان خواهد بود و خوشبختانه این اتفاق به وقوع پیوست و در دو رویداد برون مرزی پشت هم، سه جایگاه نخست دنیا از آن بانوان ما بود.

سرمربی تیم ملی تیراندازی خاطر نشان کرد: اکنون در مورد تپانچه خفیف 50 متر، P4 هم می توانم بگویم که شانس بسیار بزرگ و قوی برای تصاحب سکوهای برتر پارالمپیک داریم و با اینکه این رشته در ایران به نسبت تپانچه P2 کمتر کار شده و در شهرستان ها هم ریشه ی چندان محکمی ندارد، با این حال در سطح تیم ملی توانسته ایم سهمیه کسب کنیم و به امید خدا شانس مدال آوری هم داریم.

وی در همین زمینه افزود: تنها نگرانی من در مورد رشته P4، تامین مهمات آن است که امیدوارم با تدابیر مسئولین محترم کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون این نگرانی نیز برطرف شود. البته در اردوها به اندازه برگزاری تمرینات در حد متوسط فشنگ هست اما برای تصاحب سکوهای برتر و دست یابی به بهترین جایگاه ها نیاز هست که بیشتر تمرین کنیم و تمرین بیشتر هم مستلزم وجود مهمات کافی است.

امیری در پایان گفت: در نظر داریم برای تقویت بیشتر ملی پوشانی که در تپانچه خفیف تیر می زنند یک اردوی مجزا هم برگزار کنیم که تمرکز اصلی بر روی این رشته باشد.

هشتمین مرحله تمرینات تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین از 4 آذر ماه آغاز شده و تا 14 این ماه در محل کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین در جریان است.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار