آغاز اردوی کاتا قبل از حضور در مسابقات آسیایی

دور جدید تمرینات تیم ملی کاتا با هدف حضور در رقابت های قهرمانی آسیا پنجشنبه هفته جاری در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پنجمین دوره رقابت های کاتای قهرمانی آسیا  ۲۹ آذر به میزبانی تایلند در بانکوک برگزار می شود و کادر فنی تیم ملی کشورمان به منظور حضوری موفق در این رقابت ها ۱۰ کاتارو را برای حضور در دور جدید تمرینات تیم ملی به اردوی آماده سازی دعوت کرد. 

برهمین اساس، فتح اله فریدی وثوق و حمید رضا کریمی ناصر از استان همدان در «ناگه نو کاتا»، محمد علی وحید و رضا صفی از استان اصفهان در «کاتامه نو کاتا»، محمد حسن سالاری و محمدرضا صحرایی از استان قم در «کودوکان گوشین جوتسو»، علی حسین میرزایی و فرزاد ناطق پور از استان اصفهان در «کیمه نو کاتا»، سید سینا موسوی و مهدی محمدی از استان مازندران در «جونوکاتا» نفرات دعوت شده به این اردو هستند که تمرینات خود را از روز پنجشنبه ۱۲ آذرماه زیر نظر حسین زند به عنوان سرمربی و جعفر علی قادری به عنوان مربی آغاز می کنند.

قابل ذکر است، با پشنهاد کادر فنی و موافقت رئیس فدراسیون و کمیته فنی به منظور ایجاد انگیزه و پشتوانه سازی در تیم ملی کاتا، غیر از «ناگه نو کاتا»،  تیم های دوم و سوم هر کاتا در رقابت های آسیایی شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۱۱ آذر ۱۳۹۴
با سلام
لطفا به جای تصویر کاتای کاراته ، از تصویر کاتای جودو استفاده کنید
آخرین اخبار