فرانکو بارسی هم از خداحافظی برایانت نوشت

اسطوره باشگاه میلان ایتالیا با انتشار مطلبی در یکی از شبکه‌های اجتماعی، درباره خداحافظی کوبی برایانت نوشت.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فرانکو بارسی مدافع پیشین تیم میلان و تیم ملی فوتبال ایتالیا، 24 ساعت پس از خداحافظی کوبی برایانت، فوق‌ستاره تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز از دنیای بسکتبال در صفحه اینستاگرام خود خطاب به برایانت نوشت:

« ممنونم برای همه احساسات بزرگی که به همه ما دادی. تو افسانه‌ای همیشگی هستی.»

کوبی برایانت 37 ساله، زاده 23 اوت 1978 سال‌ها در پست 2 (شوتینگ گارد) برای لس‌آنجلس لیکرز به میدان رفت. برایانت به دلیل وفاداری‌اش به لیکرز، محبوبیت خاصی بین هواداران این تیم پیدا کرد و تماشاچیان به وی لقب «مارسیاه لیکرز» را دادند. کوبی همچنین محبوب‌ترین بازیکن بسکتبال جهان هم به شمار می‌آمد. 

این فوق‌ستاره دنیای بسکتبال روز گذشته با انتشار نامه‌ای برای هواداران لیکرز، رسماً اعلام کرد در پایان رقابت‌های این فصل NBA برای همیشه از بسکتبال خداحافظی می‌کند. 

فرانکو باره‌زی هم از خداحافظی برایانت نوشت

جوزپه روسی، مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا هم در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به موضوع خداحافظی فوق‌ستاره لیکرز، نوشت:

«نه کوبی برایانت. چرا؟ چرا کوبی؟ لطفاً این کار را نکن! NBA بدون تو مثل قبل نخواهد بود. دلم برایت تنگ می شود، الگوی من»

 دیوید بکام، کاپیتان اسبق منچستریونایتد و تیم ملی انگلستان هم از دیگر چهره‌های برجسته فوتبال جهان بود که دیشب با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود، نسبت به خداحافظی کوبی برایانت، واکنش نشان داد. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار