ایران پوریان:

شایعه چه زمانی از تراكتور رخت برمی بندد؟/چیزی از استعفای تونی نشنیده ام

بازیكن تیم فوتبال تراكتورسازی گفت: نمی دانم چه زمانی شایعات از تراكتور دست برمی دارد، زیرا روحیه تیمی را متزلزل می سازد.

محمد ایران پوریان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مسابقه با ملوان بندر انزلی اظهار كرد: بازی خوبی برگزار شد و دو نیمه متفاوت داشت، موقعیت های ما زیاد بود و توانستیم با یك گل بازی را پشت سر بگذاریم.

وی در ادامه افزود: ملوان در بسیاری از زمان ها بهتر از ما بود اما در پایان نتیجه به سود تراكتور رقم خورد.
 
ایران پوریان عنوان كرد: البته باید یاد آور شوم زمین گل آلود و باتلاقی انزلی كار را برای تیم ما سخت كرده بود و خدا را شاكریم كه توانستیم دل هواداران را شاد کنیم.

بازیكن تیم فوتبال تراكتورسازی در خصوص داوری این دیدار اضافه كرد: شما دیدید گل دوم ما سالم بود ولی به اشتباه پذیرفته نشد، در بسیاری از مواقع اشتباه به سود ملوان سوت میزد. اجازه دهید كارشناسان در مورد نحوه قضاوت داوری نظر دهند.

وی در ادامه با اشاره به خبر استعفای تونی اولیویرا تصریح كرد: چیزی نمی توانم بگویم فقط این نكته كه چه زمانی شایعات دست از سر تراكتور برمی دارند من چیزی نشنیده ام، پس از پایان بازی تونی با ما در رختكن صحبت كرد اما حرفی از جدایی نزد، فقط در رسانه ها متوجه این جریان شده ام و صحت ندارد.

ایران پوریان تصریح كرد: بدون شك این شایعات به تیم ضرر زده و آسیب روحی و گرفتن تمركز از نتایج پردازش به شایعات است، چون آرامش تیم را به هم میزند و در نتایج ضعیف تراكتور موثر است.

بازیكن تراكتورسازی بیان كرد: شما می دانید ملوان بیشتر از ما سرباز دارد پس چرا كسی به آن نمی پردازد، هر بازیكن سربازی اش كه تمام می شود، یا در آن تیم می ماند یا باید به باشگاه سابقش برگردد این مساله نباید تا این اندازه تیم را به حاشیه ببرد. 

وی در پایان یادآور شد: امیدوارم در ادامه فصل، تراكتور به جایگاه واقعی خود در جدول مسابقات دست یابد زیرا جایگاه فعلی جایگاه اصلی این تیم در جدول نیست.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار