محمودی: گسترش می تواند سهمیه بگیرد

مربی پیشین تراكتورسازی گفت: تراكتور در لیگ، كار دشواری دارد اما با كمی تمركز می تواند قهرمان جام حذفی شود.

كاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تراكتورسازی و ملوان كه با پیروزی یك بر صفر شاگردان تونی اولیویرا همراه شد، اظهار كرد: تراكتور نیمه نخست را خوب شروع نكرد و نتوانست مقابل دروازه حریف فرصت‌های گلزنی چندانی ایجاد كند اما نیمه دوم ابتكار عمل را به دست گرفت و توانست به گل نیز دست یابد.

وی افزود: البته غیبت برخی بازیكنان ملوان مانند فرزاد حاتمی و سعید یوسف‌زاده به دلیل آسیب‌دیدگی در افت و تغییر نتیجه تاثیرگذار بود اما به هرحال تراكتور نیمه دوم بهتر بازی كرد.

محمودی با اشاره به حضور تراكتورسازی در جام حذفی گفت: فكر می‌كنم تراكتور در جام حذفی موفق تر از لیگ شود زیرا در مسابقات لیگ كار دشواری درپیش دارد و با كمی تمركز می‌‎تواند خود را در فینال ببیند، این تیم در جام قهرمانی باشگاه های آسیا حضور دارد كه با این روند كارش دشوار خواهد بود.

مربی پیشین تراكتورسازی درباره برخی شایعات و كناره‌گیری تونی از این تیم اظهار كرد: نتیجه گیری هر تیمی به ثبات مدیریتی نیاز دارد و چنین شایعاتی باعث برهم خوردن آرامش تیم می‌شود و در نهایت منجر به نتیجه نگرفتن تراكتور می‌شود. به نظر من كار تونی حرفه‌ای نیست. زیرا  این كناره گیری به نفع باشگاه نیست و به شایعات دامن میزند و من معتقدم ثبات باید در تراكتور باشد زیرا تمركز همه به هم ریخته و پیامد آن نتایج ضعیف است.

وی با اشاره به دیگر تیم تبریزی فوتبال كشورمان گفت: گسترش عملكرد قابل قبول تری نسبت به همشهری اش دارد و می تواند به سهمیه آسیا دست یابد و دور ازدسترس نیست.  

محمودی ادامه داد: البته با جذب دو یا سه بازیكن می توان گسترش را در راستای اهدافش پیش برد و باید گفت این تیم بازیكنان خوبی دارد كه می توانند نتایج بازی ها را تغییر دهند و انصافا مقابل سپاهان هم خوب بازی كرد.

مربی سابق تراكتورسازی اذعان كرد: به نظر من گسترش باید بومی سازی كند و بازیكن سازی را در دستور كارش قرار دهد زیرا انتظار قهرمانی از این تیم نمی رود.
 
وی در پایان یادآور شد : امیدوارم دو تیم تبریزی گسترش و تراكتور با نمایش خوب خود فوتبال تبریز را به همه معرفی كنند.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار